نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷

مسابقات ESL One Los Angeles سومین رویداد میجور DPC فصل 2020-2019 دوتا 2 خواهد بود

تورنمنت ESL One Los Angeles به‌عنوان سومین رویداد میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 معرفی شد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان ای اس ال اولین تورنمنت بازی Dota 2 خود در کرانه‌ی غربی را سال آینده با همکاری شرکت ولو برگزار خواهد کرد. مسابقات ESL One Los Angeles 2020 برای اولین بار از زمان استفاده‌ی شرکت Valve از قالب ماینور/میجور در سال ۲۰۱۷، یک رویداد میجور Dota Pro Circuit را به امریکای شمالی می‌آورد. از آن زمان چندین تورنمنت ماینور در خاک امریکا برگزار شده است که از میان آن‌ها می‌توان به مسابقات Dota Summit 11 اشاره کرد، اما می‌توان انتظار داشت که همکاری ای‌اس‌ال و ولو باعث برگزاری یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مربوط‌به ورزش های الکترونیک در جهان شود. سازمان ای‌اس‌ال در این‌باره اظهار داشت:

زمان نمایش فرا رسیده است. عینک‌های آفتابی خود را بردارید و برای رفتن به هالیوود آماده شوید! سری مسابقات ای‌اس‌ال وان در ماه مارس ۲۰۲۰ یکی از رویدادهای میجور بازی Dota 2 را به لس آنجلس می‌آورد.

اولریچ شوالز، نائب رئیس ارشد سازمان ای‌اس‎‌ال درباره‌ی برگزاری سومین رویداد میجور فصل در خاک امریکا گفت:

لس آنجلس به‌عنوان میزبانی درجه یک شناخته می‌شود و این دقیقاً همان چیزی است که ما قصد ارائه‌ی آن با LA Major را داریم. ما نهایتاً مهم‌ترین رقابت‌های ای‌اس‌ال رشته‌ی Dota 2 را به ایالات متحده می‌آوریم و مفتخریم که یک رویداد Dota 2 در سطح جهانی برای جامعه‌ی محلی برگزار می‌کنیم.

باتوجه‌به اینکه مسابقات ESL One Los Angeles جزو رویدادهای میجور به‌حساب می‌آید، تعداد شانزده تیم در آن به رقابت می‌پردازند. پانزده تیم از طریق شرکت در مرحله‌ی مقدماتی به مسابقات ای‌اس‌ال وان لس آنجلس راه خواهند یافت و جایگاه شانزدهم برای تیم قهرمانِ تورنمنت ماینورِ معرفی‌نشده‌ای که در باز‌ی زمانی ۱۳ تا ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۳ تا ۸ مارس ۲۰۲۰) برگزار می‌شود، رزرو شده است. مرحله‌ی مقدماتی سومین رویدادهای ماینور/میجور فصل نیز دو هفته پس از پایان مسابقات DreamLeague Season 13 یعنی در تاریخ ۲ بهمن (۹ فوریه) برگزار می‌شود.

برای تورنمنت ESL One Los Angeles نیز در مجموع جایزه‌ی ۱ میلیون دلاری و ۱۵ هزار امتیاز Dota Pro Circuit در نظر گرفته شده است که بین تیم‌ها تقسیم خواهد شد. از آن‌جایی‌که این مسابقات لقب سومین رویداد DPC بزرگ این فصل را یدک می‌کشد، می‌تواند به نقطه‌ی عطفی برای تیم‌ها تبدیل شود و از این نظر به مانند مسابقات DreamLeague Season 11 برای تیم Vici Gaming عمل کند.

طبق سبک‌وسیاق معمول رویدادهای میجور، مرحله‌ی گروهی مسابقات ESL One Los Angeles خارج از محل برگزاری مرحله‌ی اصلی پیگیری می‌شود. بلیت‌های مرحله‌ی اصلی مسابقات ای‌اس‌ال وان لس آنجلس نیز از امروز از طریق «صفحه‌ی رسمی رویداد» به فروش خواهد رسید. مسابقات Boston Major آخرین رویداد میجور Dota 2 بود که در امریکا برگزار شد و تیم OG عنوان قهرمانی آن را به دست آورد. حال این اتفاق با برگزاری مسابقات ESL One Los Angeles در بازه‌ی زمانی ۱ تا ۳ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ تا ۲۲ مارس) باری دیگر رخ خواهد داد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده