نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

اکشن فیگور کاراکتر Edelgard بازی Fire Emblem: Three Houses رونمایی شد

شرکت گود اسمایل از فیگمای کاراکتر محبوب Edelgard von Hresvelg در بازی Fire Emblem: Three Houses رونمایی کرد که از حالا می‌توان برای پیش خرید آن اقدام کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Good Smile از فیگور فیگمای کاراکتر محبوب Edelgard von Hresvelg در بازی Fire Emblem: Three Houses رونمایی کرده است. اگر در این‌باره اطلاع ندارید، باید بگوییم که «فیگما» یک برند معروف اکشن فیگور از شرکت گود اسمایل است که از نظر مفهوم، بسیاری آن را معادل «اکشن فیگور ژاپنی» می‌دانند. این فیگما در جولای سال ۲۰۲۰ (تیر/مرداد سال ۱۳۹۹) عرضه می‌شود و درحال‌حاضر می‌توان آن را از طریق فروشگاه Ami Ami با قیمت ۷۳۰۰ ین، تقریباً برابر با ۷۷ دلار پیش خرید کرد. این اکشن فیگور تقریباً ۱۴۵ میلی‌متر طول دارد و جون یامائوکا با همکاری ماساکی آپسی آن را ساخته است. در بخش توضیحات این فیگما آمده است:

رهبر شریف خانه‌ی Black Eagles. فیگمای Edelgard von Hresvelg از دل بازی محبوب Fire Emblem: Three Houses بیرون می‌آید. اتصالات صیقلی فیگما، امکان خلق صحنه‌های متفاوت را برایتان فراهم می‌کند. این اکشن فیگور دارای دو چهره‌ی «خندان» و «در حال فریاد» برای استفاده در صحنه‌های نبرد است. تبرهای Killer Axe و Aymr به‌عنوان قطعات اختیاری ضمیمه‌ی اکشن فیگور شده است. یک پایه‌ی مفصلی نیز برای این فیگما در نظر گرفته شده است که امکان ایجاد ژست‌های متفاوت را مهیا می‌کند.

کمپانی نینتندو اخیراً اعلام کرد که تا تاریخ ۸ مهرماه (۳۰ سپتامبر) تعداد ۲.۲۹ میلیون نسخه از بازی Fire Emblem: Three Houses به فروش رفته است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که اکشن فیگور تازه‌ی بازی با استقبال خوبی مواجه شود. بازی Fire Emblem: Three Houses به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی عالی، شخصیت‌پردازی غنی کاراکترها، سیستم مبارزات هیجان‌انگیز، کارآمد بودن سیستم تعلیم شاگردها، ارزش تکرار بسیار بالا، طراحی‌های بصری چشم‌نواز و موسیقی گوش‌نواز در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

استودیو اینتلیجنت سیستمز با ساخت Fire Emblem: Three Houses دست به ریسک بزرگی زده است. بااین‌حال Three Houses توانسته است به‌خوبی سبک مبارزات نوبتی و تاکتیکی را متحول کند و ادامه دهنده راه بازی‌هایی نظیر Persona 5 در این سبک باشد. البته فایر امبلم: تری هاوسز مشکلات مخصوص به‌خودش را هم دارد. نبود تعادل کافی میان قدرت کلاس‌های مبارزاتی و همچنین بی‌فایده بودن ارتقای کلاس مبارزه‌ای کاراکتر بیلث تنها مشکلات بازی هستند اما داستان سرایی، شخصیت‌پردازی و نبردها به‌قدری خوب هستند که بتوانید بارها و بارها این بازی را از ابتدا تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

شما می‌توانید تصاویر مربوط‌به فیگمای کاراکتر Edelgard von Hresvelg بازی Fire Emblem: Three Houses را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Fire Emblem: Three Houses


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده