نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶

سیزن پس بازی The Surge 2 محتوای داستانی جدیدی را شامل می‌شود

سیزن پس بازی The Surge 2، بسته الحاقی داستانی و محتوای جدید بیشتری را به بازی اضافه خواهد کرد.

Deck 13 Interactive در فاصله‌ی دو ماه بعد از انتشار بازی The Surge 2 برای PC، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، از Season Pass این بازی رونمایی کرد. محتوای سیزن پس بازی The Surge 2 با قیمت ۲۰ دلار و در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۰ (دی ماه سال جاری) منتشر خواهد شد. سلاح‌های جدید، محتوای جدید برای بخش داستانی و... از جمله تغییراتی است که با خرید آن در بازی The Surge 2 اعمال می‌شود.

ابتدا و در ماه نوامبر (آبان-آذر ماه)، ۱۳ سلاح جدید به مجموعه‌ی این بازی افزوده می‌شود. در ادامه و در ماه دسامبر (آذر-دی ماه)، سه مجموعه‌ی جدید از لوازم Exo-rig، ظاهر کاملاً جدیدی را به کاراکتر اصلی بازی خواهد داد. محتوای این سیزن پس در ماه ژانویه (دی-بهمن ماه) و با انتشار محتوای جدید بخش داستانی، به اوج خود می‌رسد. داستان جدید بازی The Surge 2 با عنوان The Karken نامگذاری شده و در یک ناو هواپیمابر اتفاق می‌افتد. این بخش، شامل دشمنان و باس‌ فایت‌های جدید نیز خواهد بود. Deck 13 با انتشار تصویر زیر، اطلاعات مختصری را از محتوای این سیزن پس در اختیار کاربران قرار داده است.

The Surge 2

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های بازی The Surge 2، قابلیت ارتباط آنلاین نام دارد. کاربران می‌توانند از طریق این سیستم، برای بازیکنان آنلاین پیام بگذارند. از دیگر برتری‌های این بازی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود در سال ۲۰۱۷، می‌توان به بهبود گیم پلی مبارزات بازی از جوانب مختلف اشاره کرد.

بازی The Surge 2 توانسته است در بررسی زومجی نمره  نسبتاً خوب ۷.۵ را کسب کند. بخش‌هایی از نظر زومجی را در مورد این اثر در زیر مطالعه می‌کنید:

اگر از کاربران سرسخت سولزبورن هستید، شاید The Surge 2 آن بازی نباشد که منتظر آن بودید، اما اگر سطح توقع خود را پایین بیاورید، The Surge 2 به‌واسطه گیم‌پلی و مبارزات غنی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بااین‌حال The Surge 2 همانند گذشته در بخش داستانی و روایت داستان اصلا عملکرد خوبی ندارد و دیر لود شدن تکسچرها هم شما را اذیت خواهد کرد، اما تیم سازنده به‌خوبی توانسته اتمسفر خوبی را از یک بازی آخرالزمانی در دسترس مخاطب قرار دهد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده