نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۶

معرفی نسخه ویژه Disney Classics: Aladdin and The Lion King و کارتریج‌های مخصوص آن

در کنار پکیج ویژه بازی‌های علاءالدین و شیر شاه برای نینتندو سوییچ، کارتریج‌های این دو بازی هم پس از سال‌ها با قیمت بالایی عرضه خواهد شد.

شرکت والت دیزنی امسال توانست با اکران دو فیلم جدید خود یعنی علاءالدین (Aladdin) و شیر شاه (The Lion King) موفقیت زیادی در سینماهای جهان به‌دست آورد؛ فیلم‌هایی که هرچند با استقبال خیلی خوبی از طرف منتقدان همراه نبودند، ولی هر دو فروشی فوق‌العاده را تجربه کردند. مدتی قبل بود که دیزنی خبر از عرضه‌ی دوباره‌ی بازی‌های کلاسیک علاءالدین و شیر شاه تحت عنوان Disney Classics: Aladdin and The Lion King داد و اکنون اخبار جدیدی در مورد نسخه‌های ویژه‌ی آن‌ها منتشر شده است.

شرکت Nighthawk که آماده‌سازی مجموعه را برعهده داشته، به‌تازگی از نسخه‌ی مخصوصی از آن برای دارندگان نینتندو سوییچ خبر داده است که در دو مدل عرضه می‌شود: یکی به سبک جعبه‌ی بازی‌های سگا جنسیس با طرحی از علاءالدین و دیگری با شکل و شمایل جعبه‌ی بازی‌های SNES و طرح شیرشاه. این نسخه‌های ویژه دارای پوستری اختصاصی هستند و دفترچه راهنمایی مانند دفترچه‌های قدیمی هم در آن‌ها وجود خواهد داشت و قرار است با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) برای سوییچ منتشر شوند.

اما این پایان کار نیست و شرکت iam8bit هم هدیه‌ی ویژه‌ای برای علاقمندان بازی‌های کلاسیک در نظر گرفته است؛ کارتریج‌های جذابی از علاءالدین و شیرشاه که برای اجرا به کنسول‌های واقعی این دو بازی یعنی سگا جنسیس و SNES نیاز دارند.

Disney Classics: Aladdin and The Lion King

کارتریج‌های بازی | نسخه‌ی مخصوص سوییچ

هرکدام از این کارتریج‌ها که با طراحی Jango Snow Art & Design همراه هستند، ۹۹ دلار قیمت دارند و در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهند شد. تنها ۴۵۰۰ نسخه از هر بازی تولید شده است و رنگ‌آمیزی‌های آن‌ها هم جذابیت‌های خاص خود را دارد؛ به‌طوری‌که کارتریج شیرشاه با نوعی رنگ زرد مخصوص به‌نام Opaque Mufasa Marigold همراه است و کارتریج علاءالدین هم رنگ قرمز یاقوتی دارد و به‌صورت شفاف طراحی شده است. نکته‌ی جالب اینجا است که از هر هشت کارتریج این بازی‌ها، یکی به‌طور اتفاقی با رنگی متفاوت به‌دست مشتریان خواهد رسید و آن‌ها بعد از پیش‌خرید بازی، به‌شکل کاملاً تصادفی و بدون اطلاع قبلی ممکن است به یکی از این کارتریج‌های کمیاب دست پیدا کنند؛ کارتریج‌هایی که در نسخه‌ی شیرشاه با رنگ Serengeti Sunrise و در نسخه‌ی علاءالدین هم با رنگ جواهر بنفش تولید می‌شوند و این دو نسخه‌ی منحصربه‌فرد، حالت شب‌تاب هم دارند و در تاریکی می‌درخشند.

Disney Classics: Aladdin and The Lion King

کارتریج‌های کمیاب علاءالدین و شیرشاه

نسخه‌ی معمولی دیزنی کلاسیکس: علاءالدین و شیر شاه قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر و سوییچ با قیمت ۲۹.۹۹ دلار منتشر شود؛ مجموعه‌ای که با تغییراتی نسبت به نسخه‌های اصلی این دو بازی همراه است؛ از جمله اضافه‌شدن Final Cut به بازی علاءالدین که ویژگی‌های جدیدی مثل بعضی بخش‌های اضافه در مراحل بازی، تنوع بیشتر دشمنان و دوربین بهتر را به علاقمندان ارائه می‌کند. همچنین هر دو بازی که به‌شکل 1080p عرضه می‌شوند، دارای قابلیت Rewind هستند و بازیکن می‌تواند در صورت نیاز، بازی خود را به کمی عقب‌تر برگرداند تا از شکست جلوگیری کند. حالت Watch Mode هم اجازه می‌دهد مخاطب هر بخشی از بازی را به اختیار خود رد کند و بدون نیاز به بازی‌کردن آن بخش، به مراحل بعدی برود. ویژگی‌های دیگری مثل قابلیت ذخیره‌کردن، بخش موسیقی‌ها، موزه و امکانات دیگر هم برای این دو بازی در نظر گرفته شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده