نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

خبر عرضه نسخه ریمستر بازی های Aladdin و The Lion King فاش شد

به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است دو اثر قدیمی و کلاسیک سال‌های دور صنعت بازی‌های ویدیویی را دوباره ملاقات کنیم؛ بله ریمستر بازی‌های Aladdin و The Lion King به‌زودی منتشر خواهد شد.

اگر از افرادی باشید که سالیان زیادی است که مشغول بازی کردن هستند، حتما دو اثر قدیمی و محبوب زمان خود یعنی Aladdin و The Lion King را به‌خاطر دارید. استودیوی Virgin Interactive برای اولین بار سال ۱۹۹۳ بازی علاءالدین را برای کنسول سگا جنسیس و به فاصله یک سال پس از آن شیر شاه را برای SNES روانه بازار کرد؛ بازی‌هایی که توانستند از محبوبیت بالایی بین گیمرها برخوردار شوند. حال در جدیدترین اخبار بازی، اطلاعاتی از ریمستر این دو اثر برای کنسول‌های نسل هستم منتشر شده است.

lion king

به‌تازگی اخبار و شایعات زیادی مبنی‌بر عرضه ریمستر مجموعه بازی‌های علاءالدین و شیرشاه به‌گوش می‌رسد و حتی تصویری از کاور بازی‌ روی پلتفرم‌های مختلف نیز فاش شده است. طبق اطلاعات اندکی که از این بازی در دست داریم، گیمر می‌تواند به‌سلیقه خود بین رزولوشن اصلی بازی و 1080p انتخاب کند. موسیقی‌های نسخه اصلی بازی نیز در این ریمستر گنجانده شده است. از ویژگی جدید نسخه ریمستر بازی می‌توان به قابلیت سفر و پرش به قسمت‌های مختلف بازی اشاره کرد.

پیش‌فروش نسخه ریمستر این مجموعه قرار است از امروز یعنی ۶ شهریور (۲۸ آگوست) در فروشگاه گیم‌استاپ شروع و در پاییز امسال نیز به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود. با اینکه هنوز اطلاعاتی مبنی‌بر انتشار بازی برای دارندگان پی سی اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد به‌احتمال زیاد شاهد پورت شدن این بازی‌ها روی کامپیوتر نیز باشیم.

اگر شما هم با این دو بازی قدیمی و محبوب خاطره دارید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده