نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیو جدید Warcraft 3: Reforged گیم پلی نسخه بتای بازی را نشان می‌دهد

طرفداران نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی Warcraft 3 ویدیویی از بتای این بازی منتشر کردند که روند گیم‌ پلی بازی را به نمایش می‌گذارد. 

بازی Warcraft 3: Reforged نسخه‌ی کاملا بازسازی شده‌ی بازی کلاسیک و فوق‌العاده محبوب استودیو بلیزارد یعنی وارکرفت 3 است. این بازی تقریبا یک سال پیش و در طی رویداد بلیزکان معرفی و اعلام شد که بازی با موتوری جدید بازسازی می‌شود و در زمانی نامعلوم از سال میلادی جاری به بازار عرضه خواهد شد. از زمان معرفی بازی، تقریبا بازی در سکوت خبری به سر برد و اخبار زیادی از آن منتشر نشد. حال طبق آخرین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که تعداد اندکی از مخاطبان، در حال تجربه‌ی بخش بتای این بازی هستند که خبر بسیار خوبی است؛ چرا که اکنون به لطف این کاربران می‌توانیم اولین ویدیوی منتشر شده از Warcraft 3: Reforged را مشاهده کنیم. 

قسمت جالب ماجرا این است که بلیزارد هیچ اشاره‌ای برای وجود نسخه‌ی بتای بازی نکرده است. احتمالا این مورد به دلیل وجود محدودیت‌هایی است که توافقنامه‌ی عدم افشای بلیزارد باعث آن شده است. با این حال، این قضیه باعث نشد تا کاربری به نام Book of Flame در یوتوب، ویدیویی از چندین مسابقه‌ی بازی را منتشر نکند. 

این کاربر یوتوب سه ویدیو متفاوت را از دسته‌های مختلف بازی پست کرده است. جالب این‌ جا است که این پست از یوتوب پاک نشده است و می‌توان امیدوار بود که بلیزارد با انتشار این ویدیو مشکلی ندارد. 

ویدویی که در زیر این مطلب قرار دارد، شامل بخش‌های مختلفی از جمله مبارزه‌ی انسان و پانداها با هوش مصنوعی و انسان علیه اورک می‌شود. ویدیو منتشر شده بسیار امیدبخش و فوق‌العاده به نظر می‌رسد و همه‌ی طرفداران بازی وارکرفت قطعا بی‌صبرانه منتظر رویداد بلیزکان امسال هستند تا اطلاعاتی بیشتر را از بازی Warcraft 3: Reforged به‌دست آورد. 

در پایان شما می‌توانید ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بتای بازی Warcraft 3: Reforged را مشاهده کنید و نظرات خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید.

دانلود از‌ آپارات


منبع VG 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده