// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴

در حال حاضر بلیزارد برنامه‌ای برای Warcraft 4 ندارد

پت استیل‌ول، تهیه کننده ارشد بلیزارد، در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که بلیزارد فعلا برنامه‌ای برای بازی Warcraft IV ندارد.

تعداد زیادی از هواداران کمپانی بلیزارد از این کمپانی ناراضی‌اند، زیرا معتقد هستند که در بلیزکان 2018 بلیزارد باید بازی Diablo IV را معرفی می‌کرد. این در حالی است که کمپانی بلیزارد بازی موبایل Diablo: Immortal را معرفی کرد. در این میان یکی دیگر از مجموعه‌های قدیمی بلیزارد هم نیازمند نسخه چهارم است. هنوز عده‌ای از کاربران منتظر بازی Warcraft IV هستند که داستان دنباله‌ای برای بازی Warcraft III: Reign of Chaos باشد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، اخیرا سایت گیم‌اسپات با پت استیل‌ول، تهیه کننده ارشد کمپانی بلیزارد مصاحبه‌ای را انجام داده است و در جریان این مصاحبه وی اعلام کرده که در حال حاضر کمپانی بلیزارد برنامه‌ای برای نسخه‌ی چهارم مجموعه وارکرفت ندارد.

من منظورم این است که نمی‌توانم صحبت قطعی در این باره داشته باشم، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای بازی Warcraft IV وجود ندارد. در حال حاضر اولویت اصلی و اول ما بازی Warcraft III: Reforged است.

مجموعه Warcraft پس از Warcraft III: Reign of Chaos که در سال ۲۰۰۲ عرضه شد، جای خود را به بازی World of Warcraft داد که در سال ۲۰۰۴ در دسترس کاربران قرار گرفت و کمپانی Blizzard Entertainment به‌جای پشتیبانی از مجموعه استراتژی خود، به سمت بازی‌های MMO و نقش‌ آفرینی رفت. با این حال به‌نظر می‌رسد بلیزارد تا حدی متوجه‌ خواسته‌ی هواداران قدیمی خود شده است و به سبک استراتژی اهمیت داده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده