نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

سازندگان Watch Dogs: Legion شهر لندن را برای بزرگ کردن این مجموعه انتخاب کرده‌اند

طبق اعلام سازندگان، سری واچ داگز به‌دلیل پرداخت به مشکلات سایر نقاط دنیا و همچنین بزرگ‌تر کردن برند این مجموعه، این بار به لندن رفته است.

سری واچ داگز‌ (Watch Dogs) از همان زمانی‌که نسخه‌ی اول منتشر شد، توانست به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شرکت یوبیسافت تبدیل شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که یوبیسافت قصد دارد تا این برند را حتی بیش‌ازپیش بزرگ کند. به‌تازگی اعلام شد که قرار است تا اقتباسی انیمیشنی از این مجموعه صورت بگیرد تا نام واچ داگز فقط در دنیای بازی‌های ویدیویی مشهور نباشد و در دیگر اشکال سرگرمی نیز ردی از آن یافت شود. دو بازی نخست این سری همگی در شهر‌های آمریکا (شیکاگو در نسخه‌ی اول و سن فرانسیسکو در نسخه‌ی دوم) جریان داشتند اما برای اولین‌بار در تاریخ این مجموعه، نسخه‌ی سوم در شهری خارج از آمریکا جریان دارد. داستان بازی Watch Dogs: Legion قرار است تا در شهر لندن روایت شود و بنابر اعلام کلینت هاکینگ، کارگردان بازی، این قضیه به‌دلیل جهانی کردن و بزرگ‌تر کردن برند بازی صورت گرفته است. به‌گفته‌ی او، سازندگان تمایل داشتند تا روی مشکلات سایر نقاط دنیا نیز تمرکز کنند و برای این کار شهر لندن را محیطی مناسب برای جریان داشتن Watch Dogs: Legion می‌دانستند. در مصاحبه‌ای با مجله فامیتسو در جریان رویداد UBIDAY 2019 در توکیو، هاکینگ اینگونه بیان کرد که: 

برای بزرگ‌تر کردن برند واچ داگز، شما نیازی ندارید تا همیشه به آمریکا تکیه کنید، بلکه باید بیشتر به سوی سایر نقاط جهان بروید. در جهان مشکلات زیادی وجود دارد و ما فکر کردیم تمرکز روی آن‌ها می‌تواند جالب باشد. 

به نظر می‌رسد که شهر لندن برای یوبیسافت بسیار مهم بوده است؛ چرا که طی هفته‌های گذشته بارها شاهد صحبت سازندگان بازی Watch Dogs: Legion در مورد آن بوده‌ایم. بوبیسافت اعلام کرده است که می‌خواهد این شهر را با مکان‌های متنوع و قابل تغییر طراحی کند و ده‌ها فضای داخلی مختلف را در آن قرار دهد. 

بازی Watch Dogs: Legion در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. 

نظر شما راجع به تغییرات صورت گرفته در نسخه‌ی سوم سری واچ داگز چیست؟ آیا با مهاجرت این سری به لندن موافقید؟‌ چه ویژگی‌هایی را دوست دارید در این بازی ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده