// یکشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مراحل ساخت Shovel Knight: King of Cards و بازی مبارزه ای شاول نایت به پایان رسید

استودیو یات کلاب در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بسته الحاقی King of the Cards بازی Shovel Knight و Shovel Knight Showdown تمام شده است.

کاربران و علاقه‌مندان به بازی Shovel Knight، مدتی است که منتظر بسته الحاقی جدید King of the Cards و بازی براولر Shovel Knight: Showdown هستند. پس از تأخیر خوردن این محصولات، استودیو یات کلاب (Yacht Club Games) اعلام کرد که تا در اواخر سال ۲۰۱۹، King of the Cards و Showdown عرضه می‌شوند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو یات کلاب گیمز در حساب کاربری توییتر خود، اعلام کرده است که مراحل ساخت بسته‌ الحاقی‌ King of the Cards و نسخه Showdown به پایان رسیده است. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد  که بازی‌های یاد شده در تاریخ نامشخصی از دسامبر ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. بازی Shovel Knight: Showdown برای پلتفرم‌های آمازون FireTV، لینوکس، مک، نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن 3، پلی‌ استیشن 4، نینتندو Wii U و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. این در حالی است که بسته الحاقی King of the Cards علاوه‌بر پلتفرم‌های ذکر شده، برای نینتندو 3DS و پلی‌استیشن ویتا هم عرضه می‌شود.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعی از محتویات این دو بسته الحاقی ندارند، باید بگویم که King of the Cards آخرین بسته الحاقی داستانی بازی است که بازیکنان را در نقش نایت کینگ قرار می‌دهد. وی در جریان ۳۰ مرحله مختلف باید شاه دروغین را از بین ببرد و ثابت کند که خود، شخص برگزیده و واقعی برای نشستن روی تخت پادشاهی است. همچنین چهار جهان جدید هم برای King of the Cards طراحی شده است که بعضی از مراحل در این محیط‌ها روایت می‌شوند.

Shovel Knight: Shodown هم یک بازی آنلاین چندنفره به‌حساب می‌آید. در این نسخه ۱۶ شاول نایت مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که از میان کاراکترهای منفی و قهرمان‌های بازی اصلی هستند و در یک حالت Free for All با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین یک بخش کوآپ چهارنفره هم برای بازی درنظر گرفته شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده