نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

تریلرهای جدیدی از دو بسته الحاقی King of Cards و Showdown بازی Shovel Knight منتشر شد

بالاخره یات کلاب با انتشار تریلرهایی از دو DLC بازی Shovel Knight یعنی King of Cards و Showdown، آخر ۲۰۱۹ را برای عرضه آنها مناسب دانست.

مدت زمان زیادی می‌گذرد که استودیو یات کلاب (Yacht Club) دو بسته الحاقی جدید را برای بازی Shovel Knight معرفی کرده است؛ اما هنوز خبر موثقی مبنی‌بر اعلام تاریخ دقیق عرضه آنها مشخص نشده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده بالاخره سکوت خود را شکست و با انتشار دو تریلر مجزا، اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بسته‌‌های الحاقی مورد انتظار King of Cards و Showdown ارائه داده‌ است.

در ویدیو اول که مربوط به بسته الحاقی King of Cards است، مهم‌ترین ویژگی‌ای که به بازی افزوده خواهد شد اضافه شدن تعدادی بازی‌های کارتی به کمپین اصلی بازی خواهد بود. اگر از طرفداران بازی Shovel Knight هستید و از دو بسته الحاقی Spectre of Torment و Plague of Shadows لذت برده‌اید، به احتمال قوی King of Cards نیز می‌تواند به‌همان اندازه شما را راضی و خوش‌حال نگه دارد. در ادامه می‌توانید تریلر تازه منتشر شده از این بسته الحاقی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بسته الحاقی دوم یعنی Showdown نمایش گیم‌پلی آن برجسته است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Showdown قرار است قابلیت بازی به‌صورت چندنفره را به Shovel Knight اضافه کند؛ تقریبا حالتی شبیه‌به بازی Super Smash Bros اما با شخصیت‌ها و محیطی متفاوت. این ویدیو اولین گیم‌پلی حالت چندنفره بازی است که تا امروز منتشر شده که به‌نظر می‌رسد با انتشار آن جذابیت بازی نیز برای طرفداران بیش از پیش خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای تریلر گیم‌پلی Shovel Knight: Showdown دعوت می‌کنم:

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو یات کلاب اعلام تاریخ دقیق عرضه این دو بسته الحاقی را به وقتی دیگر موکول کرد. تنها اطلاعاتی که می‌دانیم این است که این دو تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ منتشر خواهند شد. اگر از طرفداران بازی Shovel Knight هستید، لطفا نظرات خود را در مورد این دو بسته الحاقی با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده