// جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

فروش عینک سم فیشر در فروشگاهی از احتمال ساخت بازی جدید Splinter Cell خبر می‌دهد

بر اساس اطلاعاتی که از فروشگاه گیم استاپ منتشر شده است، احتمالا یک نسخه جدید از مجموعه محبوب Splinter Cell در دست ساخت قرار دارد.

مدتی است که شایعاتی مبنی بر این‌که نسخه‌ای جدید از سری Splinter Cell توسط شرکت یوبیسافت در دست ساخت قرار دارد، به گوش می‌رسد. اگرچه هنوز هیچ‌گونه خبری مبنی بر تایید یا رد این شایعه توسط شرکت Ubisoft اعلام نشده است، اما این شایعات کماکان به قوت خود باقی مانده‌اند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شایعه‌ای دیگر که البته جنس و رنگ متفاوتی نسبت‌به سایر شایعات دارد، به‌گوش می‌رسد و احتمالا نشان از این دارد که نسخه جدیدی از مجموعه اسپلینتر سل در دست ساخت است.

جریان از این قرار است که در وب‌سایت فروشگاه GameStop یک مدل عینک دید در شب، درست مانند همان مدلی که سم فیشر در مجموعه Splinter Cell بر سر می‌کرد به قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای فروش گذاشته شده است که البته این مساله به خودی خود مورد خاصی محسوب نمی‌شود. اما توضیحاتی که برای این محصول ثبت شده، ظاهرا قصد دارد به نسخه جدیدی از مجموعه Splinter Cell اشاره کند که در دست ساخت است. بخشی از این توضیحات را در زیر مطالعه می‌کنید:

برای نخستین بار پس از معرفی اولین نسخه از مجموعه Splinter Cell در سال ۲۰۰۲ و بعد از ۹ بازی پرفروش +AAA و همچنین دهمین نسخه که در حال آمدن است، این اولین شانس شما برای داشتن عینک دید در شب با کیفیت و عالی سم فیشر است.

splinter cell

همان‌طور که به‌وضوح هم در این توضیحات دیده می‌شود، احتمالا نسخه جدیدی از سری محبوب Splinter Cell در دست ساخت قرار دارد. البته در نظر داشته باشید که ممکن است این توضیحات تنها تبلیغ باشد. به‌طور خلاصه توضیحات سایت گیم استاپ به این مورد اشاره دارد که پس از انتشار ۹ نسخه از سری Splinter Cell، نسخه بعدی یا دهم در راه است. تنها مشکلی که در این‌جا به چشم می‌خورد این است که ما شاهد انتشار ۷ نسخه از این مجموعه بوده‌ایم، نه ۹ نسخه!

البته اگر بخواهیم پورت شدن برخی از نسخه‌های قدیمی و همچنین نسخه N-Gage را هم در نظر بگیریم، می‌توان به ۹ نسخه رسید که البته بازهم مشخص نیست که چرا گیم استاپ از واژه‌ی ۹ نسخه‌ی پرفروش +AAA استفاده کرده است. اگرچه توضیحاتی که در فروشگاه گیم استاپ در مورد این عینک نوشته شده است، کمی مشکوک به‌نظر می‌رسد، اما احتمال این که واقعا نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه محبوب در دست ساخت باشد بالا است. این شایعات چه به واقعیت بدل شوند چه نه، در آینده شاهد انتشار نسخه واقعیت مجازی از مجموعه Splinter Cell خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ آیا واقعا نسخه جدیدی از این مجموعه محبوب و خاطره‌انگیز در دست ساخت قرار دارد؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده