نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۴

بهترین حرکات روز دوم مرحله گروهی مسابقات The International 9

دومین روز از مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ با بازی‌های زیبا و مهیج تیم‌های حاضر در هر یک از گروه‌ها به پایان رسید و در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز می‌اندازیم.

روز دوم مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال 2019 بازی Dota 2 با برگزاری ۱۲ دیدار از گروه دوم و ۸ دیدار از گروه اول همراه بود که تغییرات زیادی را در جایگاه تیم‌های هر گروه ایجاد کرد. پس از پایان روز دوم، تیم Team Secret که تمام دیدارهای دو روز نخست را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در صدر جدول جای گرفت و در گروه دوم نیز تیم OG با کسب ۹ امتیاز در رده اول ایستاد. در دو روز اول مرحله گروهی مسابقات، هیروی Ogre Magi با حضور در ۳۱ بازی آمار بیشترین هیروی انتخاب شده و هیروی Enchantress با منع از ۵۷ بازی آمار بیشترین هیروی بَن شده را در اختیار دارد. در جایگاه دوم و سوم جدول بیشترین هیرو‌های پیک شده نام هیروهای Elder Titan و Shadow Demon دیده می‌شود و جایگاه دوم و سوم بیشترین هیروهای بَن شده نیز به هیروهای Alchemist و Shadow Demon اختصاص دارد. شما می‌توانید بهترین حرکات تیم‌ها در روز دوم مرحله گروهی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز دوم مرحله گروهی | دانلود از وب‌سایت آپارات

مرحله گروهی مسابقات The International 9 که از بیست‌وچهارم مرداد آغاز شد، چهار روز به طول می‌انجامد و پس از پایان این مرحله در تاریخ بیست‌وهفتم مرداد، تکلیف تیم‌هایی که باید از گردونه مسابقات خارج شوند، مشخص خواهد شد. به دنبال بسته شدن پرونده مرحله گروهی، چهار تیم ابتدای جدول هر گروه به براکت بالایی مرحله اصلی راه می‌یابند و چهار تیم دیگر نیز رقابت در مرحله بعدی را از براکت پایینی آغاز می‌کنند. زنگ آغاز مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال امسال با یک روز فاصله از مرحله گروهی، از تاریخ بیست‌ونهم مرداد به صدا در می‌آید و نهایتا در تاریخ سوم شهریور قهرمان این دوره از مسابقات مشخص می‌شود.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.

 


منبع DotaBuff
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده