نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بهترین حرکات روز اول مرحله گروهی مسابقات The International 9

روز اول مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ با برگزاری ۲۰ دیدار از هر دو گروه پیگیری شد و در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

در روز اول مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ شاهد نتایج قابل پیش‌بینی و معقولی بودیم و بیشتر مدعیان عنوان قهرمانی بهترین نتایج ممکن را کسب کردند. پس از پایان این روز، تیم Team Secret جایگاه نخست گروه اول و تیم‌ Vici Gaming جایگاه نخست گروه دوم را از آن خود کردند. هنوز سه روز دیگر تا بسته شدن پرونده مرحله گروهی این رویداد سالانه زمان باقی مانده است و بر این اساس تیم‌ها می‌توانند جایگاه خود را بهبود ببخشند. در اولین روز مرحله گروهی، هیروی Shadow Demon با حضور در ۱۷ بازی آمار بیشترین هیرو انتخاب شده و هیرو Alchemist با منع شدن از ۲۹ بازی آمار بیشترین هیرو بَن شده را در اختیار دارد. همچنین دو هیروی Elder Titan و Gyrocopter به ترتیب با حضور در ۱۶ و ۱۴ بازی روز گذشته، پس از Shadow Demon در صدر جدول بیشترین هیروهای انتخاب شده و دو هیروی Enchantress و Chen به ترتیب با منع شدن از ۲۷ و ۱۹ بازی، پس از Alchemist در صدر جدول بیشترین هیروی بَن شده قرار دارند. شما می‌توانید در ویدیوی زیر بهترین حرکات تیم‌ها در این روز را مشاهده کنید.

بهترین حرکات روز اول مرحله گروهی | دانلود از آپارات

مرحله گروهی مسابقات The International 9 در بازه زمانی بیست‌وچهارم تا بیست‌وهفتم مرداد ماه برگزار می‌شود و پس از پایان این مرحله، شانزده تیم جواز حضور در مرحله اصلی را پیدا می‌کنند تا برای کسب عنوان قهرمانی با هم به رقابت بپردازند. مرحله اصلی این تورنمنت عظیم با یک روز فاصله از تاریخ بیست‌ونهم مرداد آغاز خواهد شد و تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت. این رویداد در سالن مرسدس بنز آرنا واقع در شانگهای چین برگزار می‌شود که بسته به رویداد قادر به میزبانی از ۱۸ هزار نفر است. 

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات The International 9 در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مربوط با آن آگاه شوید.


منبع DotaBuff
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده