نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Mario Tennis Aces برای مدت محدودی رایگان خواهد شد

نینتندو اعلام کرد که بازی Mario Tennis Aces قرار است به‌صورت رایگان برای مدت محدودی در دسترس کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار بگیرد.

نینتندو حدود یک سال پیش جدیدترین بازی از مجموعه بازی ماریو تنیس را برای کنسول هیبریدی خود عرضه کرد. بازی Mario Tennis Aces با توجه به حمایت‌های زیاد نینتندو جهت انتشار محتویات متنوع برای آن، توانست محبوبیت زیادی را کسب کند و فروش خوبی را برای نینتندو به همراه بیاورد؛ اما شاید زمانی که آن را با دیگر آثار منتشرشده برای سوییچ مقایسه کنیم، به این نتیجه برسیم که این بازی کمتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرده است که کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌توانند به مدت یک هفته بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

مشترکین سرویس آنلاین نینتندو به‌راحتی می‌توانند از تاریخ ۱۷ مرداد تا ۲۲ مرداد بازی را کاملا رایگان دانلود و آن را تجربه کنند. نینتندو تایید می‌کند افرادی که پس از این تاریخ بازی را خریداری کنند، تمام جوایز و پیشرفت‌هایی که در این مدت کسب کرده‌اند به نسخه خریداری شده نیز منتقل می‌شود.

پس اگر شما هم تا الان برای خرید بازی Mario Tennis Aces شک داشته‌اید، به‌نظر می‌رسد اکنون بهترین فرصت برای تجربه آن است تا بیشتر با گیم‌پلی و حال‌وهوای بازی آشنا شوید و بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید آن بگیرید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده