// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

تریلر جدید بازی Mario Tennis Aces با حضور رافائل نادال

کمپانی Nintendo در آستانه عرضه بازی Mario Tennis Aces روی نینتندو سوییچ تریلری از بازی منتشر کرد که مسابقه وی با رافائل نادال را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو (Nintendo) ساعاتی پیش در توییتر تریلر جدیدی از بازی تنیس محور خود یعنی Mario Tennis Aces منتشر کرد.

ویدیو منتشر شده در حالی که در قالب یک تریلر لایو اکشن به اشتراک گذاشته شد بازیکن مطرح تنیس یعنی رافائل نادال (Rafael Nadal) را نشان می‌دهد که در حال انجام مسابقه‌ای با شخصیت محبوب نینتندو یعنی ماریو است. در این مسابقه در آخرین لحظات ماریو توپ را به نقطه‌ای پرتاب می‌کند که مشخص نیست که فرد پیروز چه کسی است. دو بازیکن با مراجعه به داور که یک کنسول نینتندو سوییچ نیز در دست دارد، موقعیت را بررسی می‌کنند و گویا رافائل در این مسابقه در مقابل ماریو پیروز می‌شود. البته در لابه‌لای ویدیو می‌توانیم نگاهی کوچک نیز به گیم پلی بازی بیندازیم.

این اولین بازی تنیس محور در سری ماریو نیست؛ چرا که شاهد چندین نسخه از سری Mario Tennis روی کنسول‌های نسل گذشته نینتندو بوده‌ایم، اما از آنجا که این بازی به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ توسعه می‌یابد سازندگان مکانیزم‌های جدیدی را ضمیمه آن کرده‌اند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت بازی با جوی کان‌ها و کنترلر‌های حرکتی می‌شود.

کاراکتر‌های زیادی از سری Mario در این بازی حضور خواهند داشت و از خود ماریو و برادرش یعنی لوئیجی گرفته تا شخصیت‌های پلید همچون بوزر و همراهانش در این بازی قابل انتخاب خواهند بود. همچنین چندی پیش یک تورنمنت آنلاین در قابل نسخه دمو در اختیار بازیکنان قرار گرفت و کسانی که در این مسابقه شرکت کردند از پوسته‌های ویژه بهره‌مند شدند.

بازی Mario Tennis Aces در تاریخ یک تیرماه (۲۲ ژوئن) به طور انحصاری برای Nintendo Switch عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر آن را با حضور رافائل نادال تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از  خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Mario Tennis Aces در زومجی مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده