// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶

سازنده Wolfenstein Youngblood: استیدیا و سرویس‌های مشابه، پیاده‌سازی Split screen را آسان‌تر می‌سازد

یرک گوستافسون، از مؤسسین ماشین گیمز، اعلام کرده است که وجود سرویس‌های استریم مثل گوگل استیدیا کمک می‌کند تا بیشتر شاهد ویژگی اسپلیت اسکرین در بازی‌های مشارکتی باشیم.

مقاله‌های مرتبط:

استودیو ماشین گیمز (MachineGames)، سازنده بازی Wolfenstein: Youngblood، سعی دارد با استفاده از ویژگی کوآپ دونفره، تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران مجموعه Wolfenstein قرار بدهد. بااین‌حال ولفنشتاین: یانگ‌بلاد فاقد ویژگی اسپلیت اسکرین (Split screen) است؛ ویژگی‌ای که این روزها کمتر از گذشته در بازی‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اعمال این ویژگی می‌تواند روی عملکرد بازی تاثیرگذار باشد و به همین دلیل اسپلیت اسکرین به یک ویژگی خاص در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یرک گوستافسون، یکی از مؤسسین ماشین گیمز، در جدیدترین گفت‌وگوی خود در مورد سرویس استریم و ویژگی اسپلیت اسکرین صحبت کرده است. در بخشی از مصاحبه از گوستافسون پرسیده شد که آیا گوگل استیدیا استفاده از ویژگی اسپلیت اسکرین در بازی‌های مشارکتی را ساده‌تر می‌کند یا خیر؟ یرک گوستافسون دراین‌باره می‌گوید:

درواقع من به این موضوع به‌طور دقیق فکر نکرده‌ام، اما اگر برپایه سرور باشد، [پیاده‌سازی اسپلیت اسکرین] می‌تواند راحت‌تر باشد. برای اعمال اسپلیت اسکرین از هر دو روش [سرویس‌های استریم و حالت عادی] کار فنی زیادی را باید انجام دهید. بااین‌حال ما در حال کار روی نسخه گوگل استیدیا بازی Wolfenstein: Youngblood هستیم که در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. به‌شخصه برای خروجی و مواردی که سرویس‌های استریم در آینده به ارمغان می‌آورند، بسیار هیجان‌زده هستم. می‌توانیم موارد جالبی را مشاهده کنیم. می‌توانیم امیدوار باشیم که مواردی نظیر اسپلیت اسکرین را در آینده روی بازی‌های خود اعمال کنیم. 

البته بازی ولفنشتاین: یانگ‌بلاد روی Stadia هم فاقد اسپلیت اسکرین است، اما اینکه سرویس‌های استریم برپایه سرور مثل گوگل استیدیا می‌توانند استفاده از اسپلیت اسکرین را ساده‌تر کنند، خبر خوبی است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده