// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

تیم‌های برتر مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی CS:GO مشخص شدند

مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از یک هفته رقابت بین شانزده تیم برتر جهان به پایان رسید و قهرمان مسابقات مشخص شد.

مرحله اصلی مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از روز یازدهم تیر ماه میزبان شانزده تیم برتر جهان بود که شب گذشته به پایان رسید. یازده تیم به صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات دعوت شده بودند و پنج تیم دیگر با شرکت در مراحل مقدماتی جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کردند. این رویداد که به میزبانی شهر کلن آلمان برگزار شد تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی را در دو مرحله گروهی و حذفی به چالش کشید. در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه قرار گرفتند و به صورت دو حذفی (GSL) با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت شش تیم Astralis ،Team Liquid ،NRG Esports ،Natus Vincere ،Ninjas in Pyjamas و Team Vitality با غلبه بر رقبای خود به مرحله حذفی مسابقات راه یافتند.

مرحله حذفی مسابقات ESL One: Cologne 2019 در سالن پانزده هزار نفری Lanxess Arena برگزار شد که قبل از شروع مرحله اصلی تمامی بلیت‌های رویداد به فروش رسیده بود و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله با سالنی مملو از طرفداران ورزش الکترونیک روبه‌رو بودند. مرحله حذفی طی سه روز پیگیری شد که در مجموع شاهد برگزار شدن پنج بازی بودیم که در این بازی‌ها دو تیم Liquid و Vitality توانستند با شکست رقبای خود به فینال مسابقات راه یابند.

دانلود از آپارات

از مهم‌ترین اتفاقات این رویداد می‌توان به نمایش ضعیف تیم‌های MIBR و FaZe Clan اشاره کرد که بعد از مسابقات ESL One: Cologne 2019 شایعاتی را مبنی بر تغییرات در بازیکنان تیم شاهد هستیم. تیم MIBR که به رهبری Fallen، اسطوره برزیلی بازی کانتر استرایک هدایت می‌شود قبل از حضور در این رویداد طی قراردادی لوکاس تلیس را که با نام مستعار LUCAS1 شناخته می‌شود، جایگزین felps کرد. ولی با این حال نتوانست نتیجه قابل قبولی کسب کند و بعد از شکست در مقابل تیم‌های Fnatic و BIG در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

در سمت دیگر تیم Astralis که اخیرا جایگاه نخست رنکینگ بازی کانتر استرایک را از دست داده است و در ماه گذشته به جایگاه چهارم سقوط کرد در این رویداد شانس خوبی را برای روبه‌رو شدن با Team Liquid و بازپس‌گیری شهرتش داشت. ولی در بازی نیمه‌نهایی مسابقات این تیم با بازی خوب Team Vitality روبه‌رو شد و نماینده فرانسوی‌ها با کسب نتیجه نهایی ۲:۱ آن‌ها را راهی خانه کرد.

در نهایت، متیو 'ZywOo' هربه، در مجموع ۴ بازی فینال ۸۷ فرگ به‌دست آورد و با ثبت عدد ۱.۱۰ به عنوان Rating خود در بازی فینال، به عنوان باارزش‌ترین بازیکن تورنمنت (MVP) معرفی شد. متیو هجده ساله در این رویداد سومین مدال MVP خود را کسب کرد و پیش از این توانسته بود در تورنمنت CS Summit 4 و مرحله اصلی هفتمین فصل مسابقات ECS دو مدال دیگر کسب کند.

ایستگاه بعدی علاقه‌مندان به بازی Counter Strike: Global Offensive مسابقات BLAST Pro Series: Los Angeles 2019 است که از روز شنبه، ۲۲ تیر شروع خواهد شد. هم‌زمان با برگزاری این رویداد دو تورنمنت ESEA Season 31: Global Challenge و Good Game League 2019 نیز قرار است در شهرهای پوزنان و دالاس میزبان تیم‌های مطرح بازی باشند.

ESL One

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولTeam Liquid۱۲۵ هزار دلار
دومTeam Vitality۵۰ هزار دلار
سوم-چهارمAstralis۲۲ هزار دلار
Natus Vincere
پنجم-ششمNinjas in Pyjamas۱۱ هزار دلار
NRG Esports
هفتم-هشتمmousesports۷.۵ هزار دلار
Heroic
نهم-دوازدهمFaZe Clan۶ هزار دلار
FURIA Esports
BIG
Fnatic
سیزدهم-شانزدهمMVP PK۵ هزار دلار
Renegades
MIBR
ENCE


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده