// پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی The Outer Worlds احتمالا در رویداد E3 2019 نمایشی خواهد داشت

به‌تازگی مشخص شده که استودیو آبسیدین اینترتینمنت اصرار دارد که هواداران بازی The Outer Worlds، در رویداد E3 2019 پیگیر این بازی باشند.

بازی The Outer Worlds با بهره‌مندی از نوآوری‌ها و المان‌های جدیدی که قرار است وارد این اثر کند، توانسته جایگاه خود را در بین بازی‌های خوبی قرار دهد که احتمالا طرفداران مختص به خود را داشته و انتظار دیدن و انتشار آن را نیز می‌کشند. بر اساس جدیدترین اخبار بازی مشخص شده که احتمالا نمایشی از این بازی در رویداد E3 2019 داشته باشیم. بنا به اطلاعاتی که از سازنده‌ی بازی یعنی استودیو Obsidian Entertainment به‌دست آمده، احتمالا شاهد انتشار اطلاعات و جزییات بیشتری از این بازی تا یک ماه آینده خواهیم بود. در زیر پیامی را مشاهده می‌کنید که در حساب توییتر این بازی منتشر شده است:

به پیام‌هایی که طی هفته‌های آتی از سیاره‌ی زمین، لس آنجلس، کالیفورنیا مخابره می‌شود توجه کنید.

این پیام نشان‌دهنده‌ی این است که استودیوی سازنده‌ی بازی و همچنین ناشر این اثر یعنی استودیو Private Division قرار است در جریان رویداد E3 2019 برنامه‌هایی برای بازی The Outer Worlds داشته باشند. در حال حاضر بیشترین اشتیاق از سوی هواداران برای شنیدن تاریخ انتشار بازی است که پیش‌تر از جانب یک‌سری منابع تایید نشده، گفته شده بود که در ماه آگوست (۱۰ مرداد به بعد) خواهد بود. اگر این تاریخ انتشار درست از آب دربیاید، پس احتمالا در مراسم پیش‌رو، شاهد رونمایی از تاریخ انتشار بازی خواهیم بود.

The Outer Worlds

یک سوال دیگر که پیش می‌آید این است که آیا در جریان این رویداد محبوب، شاهد انتشار تریلری دیگر از بازی The Outer Worlds خواهیم بود؟ اگر پاسخ این سوال مثبت باشد، آیا شاهد انتشار گیم‌پلی آن خواهیم بود یا این‌که تنها به انتشار یک تریلری سینمایی دیگر از آن بسنده خواهد شد؟ همچنین این‌که در کدام‌یک از کنفرانس‌های موجود ممکن است این موارد به نمایش درآیند؟ ممکن است به دلیل این‌که پیش‌تر استودیو سازنده‌ی بازی توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شده، در کنفرانس Microsoft شاهد آن باشیم؛ همچنین ممکن است که در جای دیگری حضور آن را نظاره‌گر شویم؛ به این علت که روند ساخت بازی پیش از خریداری استودیو Obsidian Entertainment توسط مایکروسافت کلید خورده بود. به هرحال باید صبر کرد و دید که چه رخ خواهد داد.

بازی The Outer Worlds در حال حاضر در فاز توسعه قرار دارد و مقرر شده که در تاریخ نامعلومی از سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که نسخه کامپیوتر بازی The Outer Worlds در انحصار زمانی فروشگاه اپیک گیمز و فروشگاه ویندوز خواهد بود. همچنین در خبری دیگر نیز مطلع شدید که تمامی NPCهای بازی The Outer Worlds می‌توانند کشته شوند‌.

نظرات خود را در رابطه با این خبر با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده