نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

نسخه کامپیوتر بازی The Outer Worlds در انحصار زمانی فروشگاه اپیک گیمز و فروشگاه ویندوز خواهد بود

بازی The Outer Worlds از استودیو آبسیدین در زمان انتشار به صورت انحصار زمانی از طریق فروشگاه اپیک گیمز و فروشگاه ویندوز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Obsidian Entertainment (آبسیدین اینترتینمنت) و کمپانی Private Division (پرایوت دیویژن) در حاشیه رویداد GDC 2019 اظهار داشتند که به مانند کمپانی‌های دیگر، برای عرضه انحصاری نسخه کامپیوتری بازی The Outer Worlds در زمان عرضه روی فروشگاه اپیک گیمز و فروشگاه ویندوز با کمپانی Epic Games همکاری خواهند کرد.

همانطور که احتمالا تا‌به‌حال خودتان متوجه این موضوع شده‌اید، بازی The Outer Worlds در ابتدا برای کسانی که خواهان تجربه آن در کامپیوتر هستند، در فروشگاه محبوب کمپانی ولو یعنی استیم در دسترس نخواهد بود. تقریبا به مانند اکثر قراردادهایی که سایر ناشران با اپیک گیمز امضا می‌کنند، بازی The Outer Worlds پیش از آن که به پلتفرم‌های دیجیتالی دیگر راه یابد، به مدت یک سال کامل در انحصار فروشگاه اپیک گیمز و فروشگاه ویندوز خواهد بود.

با عنایت به اینکه اخیرا بسیاری از ناشران بزرگ به عرضه انحصاری بازی‌های‌شان روی فروشگاه اپیک گیمز چراغ سبز نشان داده‌اند، نمی‌توان این خبر را شوکه‌کننده دانست. در این میان، بازی Control از استودیو رمدی نیز به صورت انحصار زمانی از طریق فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز منتشر خواهد شد و این موضوع برای کسانی که تمایل به دسترسی به تمام بازی‌های‌شان از طریق یک لانچرِ کامپیوتری واحد دارند، قطعا ناراحت‌کننده است.

 با این حال، بازیکنان نباید به خاطر یک مشکل جزئی از خرید و تجربه بازی‌های مورد علاقه‌شان صرف نظر کنند، ولی در صورتی که ترجیح می‌دهید به خاطر این موضوع نسخه کامپیوتری بازی The Outer Worlds را تجربه نکنید، باید بدانید که این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز قرار می‌گیرد. صفحه رسمی بازی The Outer Worlds با انتشار توییت جدیدی در این‌باره اذعان داشت:

شرکای ما در اپیک گیمز اعلام کرده‌اند که بازی The Outer Worlds در زمان عرضه در کنار فروشگاه ویندوز از طریق فروشگاه اپیک گیمز نیز در دسترس است. این بازی ۱۲ ماه دیگر برای سایر پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد. بازی The Outer Worlds در زمان عرضه برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی The Outer Worlds را در «صفحه اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده