// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴

کارگردان id Software از علاقه خود به ساخت بازی Rage 3 می‌گوید

کارگردان استودیو اید سافتور در صحبت‌هایش از علاقه‌ی شخصی خود به ساخت بازی Rage 3 گفته است.

بازی Rage 2 در هفته‌ای که گذشت منتشر شد و علی‌رغم نقدهایی که در بررسی‌های مختلف به آن وارد بود، طرفداران این مجموعه را مشغول به خود کرد. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که احتمال ساخت نسخه‌ی سوم این مجموعه در آینده وجود دارد. در صحبت‌هایی که تیم ویلیتس، کارگردان استودیو اید سافتور، با رسانه‌ی هالیوود ریپورتر داشته، این احتمال عنوان شده است. از وی سوال شده که آیا می‌توان در آینده انتظار نسخه‌ی جدیدی از مجموعه Rage را داشت و آیا وی علاقه‌ای به ادامه‌ی این مجموعه دارد یا خیر. تیم به‌سرعت پاسخ داد که وی بسیار امیدوار و مشتاق است که در آینده شاهد ساخت بازی Rage 3 نیز باشیم. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

پاسخ من به سوال شما بله است؛ من امیدوار هستم که شاهد این مورد باشیم. ما همیشه به این مجموعه به دلیل مهیج بودن آن علاقه‌مند بوده و هستیم. در‌حقیقت ما هرکاری را که بخواهیم می‌توانیم در این زمینه انجام دهیم. ما [حتی] زمانی در مورد سوار شدن بر سوسک‌های غول‌پیکر صحبت می‌کردیم. مجموعه Rage یک مجموعه مهیج، متنوع و دیوانه‌وار است که من امیدوار هستم هرچه زودتر بتوانیم نسخه‌ی سوم آن را بسازیم و برای علاقه‌مندان عرضه کنیم.

درنظر داشته باشید که اگر در نهایت قرار باشد شاهد ساخت نسخه‌ی سوم این بازی باشیم، چندین عامل در تقویت یا تضعیف این احتمال موثر خواهند بود. در ابتدا باید بازی Rage 2 به حد قابل‌قبولی از فروش برسد که اراده‌ی ساخت نسخه‌ی سوم را در وجود استودیو Id Software بدمد. تا این لحظه و باتوجه به نقدهایی که به بازی وارد بوده، می‌توان مجموع رضایت از این اثر را متوسط یا Mixed دانست؛ به‌نحوی که در سایت متاکریتیک این بازی توانسته میانگین نمره‌ی ۷۰ را ازآن خود کند و نمره‌ای تقریبا یکسان را در تمامی پلتفرم‌هایی که برای‌شان منتشر شده، کسب کند.

Rage 2

در نهایت تمامی موارد گفته شده تنها یک احتمال و علاقه‌ی کارگردان استودیو اید سافتور را نشان می‌دهد و به هیچ‌وجه نشان‌دهنده‌ی قطعی شدن یا نشدن ساخت نسخه‌ی سوم بازی نیست. تنها راه این است که صبر کرد و دید آیا چراغ سبز برای ساخت این بازی روشن خواهد شد یا خیر. بازی Rage 2 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. پیش‌تر در زومجی شاهد پیش‌نمایش بازی Rage 2 بودید و به‌زودی نیز با دیدن بررسی این بازی، از نمره‌ای که زومجی برای آن درنظر خواهد گرفت، مطلع خواهید شد.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که تا این لحظه بازی Rage 2 را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در رابطه با آن و نسخه‌ی احتمالی بعدی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده