// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Ghost Parade پاییز سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد

شرکت اکسیس گیمز اعلام کرد که بازی Ghost Parade پاییز امسال در دسترس قرار می‌گیرد.

سال گذشته بود که شرکت اکسیس گیمز، بازی ماجراجویی ساید اسکلرولینگ Ghost Parade را با انتشار تریلری معرفی کرد که وظیفه توسعه آن را استودیو اندونزیایی لِنترا بر عهده داشته است. حال در جدیدترین اخبار بازی، این شرکت با انتشار تریلری جدید از بازی اعلام کرد که بازی Ghost Parade در پاییز سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ و پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد. Ghost Parade یک بازی دوبعدی سایداسکرولینگ است که داستان زندگی دختری جوان به‌نام Suri را روایت می‌کند که دارای توانایی‌های ماورالطبیع است و می‌تواند ارواح را ببیند. اکسیس در توضیحات بازی نوشته است:

Ghost Parade ماجراجویی‌های دختری جوان به‌نام سوری را روایت می‌کند که در جنگلی اسرارآمیز در مسیر بازگشت به‌خانه گم می‌شود. چیزی که ابتدا قرار بود فقط درباره رسیدن یک دختربچه از مدرسه به خانه باشد، به نبردی برای نجات‌دادن جنگل و هزاران ساکن آن از دست انسان‌های عجیبی تبدیل شد که قصد دارند جنگل را برای منافع شخصی‌شان از بین ببرند.

برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی به شرح زیر است:

  • Ghost of a Chance: به‌تنهایی بیرون رفتن کار خطرناکی است! اما با ۳۰ روح همراه، شما دیگر تنها نخواهید بود. بازیکنان می‌توانند با ۷۰ روح کمکی در مسیر ماجراجویی‌شان تعامل کنند.
  • A Brace New World: به ورای شناخته‌ها و به درون جهانی براساس افسانه‌شناسی و فرهنگ عامه اندونزیایی سفر کنید.
  • A Feast for the Eyes: بازی Ghost Parade دارای مسیر هنری زیبا، طراحی‌های شخصیت‌های جدید و بی‌مانند است که جلوه‌های بصری پیچیده و پویایی همانند داستانش ارائه می‌دهد.

بازی Ghost Parade همچنین دارای یک صفحه در وب‌سایت Webtoon (سایت مخصوص کمیک‌های آنلاین در کشور کره جنوبی) است که ماجراجویی‌های روزانه Suri و دوستان ارواحش را به‌تصویر می‌کشد. همچنین می‌توانید این ماجراجویی‌ها و نقاشی‌های دوست‌داشتنی بازی را در صفحه اینستاگرام آن مشاهده کنید. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، بازی Ghost Parade زمستان ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. تا آن زمان می‌توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه اختصاصی این بازی در سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده