نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی ماجراجویی Ghost Parade برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر معرفی شد

کمپانی اکسیس گیمز از انتشار بازی ماجراجویی ساید اسکرولینگ Ghost Parade در سال ۲۰۱۹ برای پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اکسیس گیمز اعلام کرد که بازی ماجراجویی دو بعدی Ghost Parade که استودیو اندونزیایی لِنترا توسعه آن را بر عهده دارد، در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (از طریق استیم) عرضه خواهد شد. در وب‌سایت رسمی بازی Ghost Parade درباره این اثر گفته شده است:

بازی Ghost Parade اثری ماجراجویی با گیم‌پلی منحصربه‌فرد و داستان‌های قابل آپدیت است که به وسیله اتمسفری زیبا، جادویی و افسانه‌ای احاطه شده است. این بازی داستان دختری با نام «سوری» را روایت می‌کند که در جنگلی گم شده است و برای بازگشت به خانه تلاش می‌کند. در طول مسیر، سوری با ارواح اسرارآمیزی به منظور رهایی از جنگل دوست می‌شود و در عوض، ارواح به سوری نیاز دارند تا به آن‌ها برای پس گرفتن جنگل از انسان‌هایی که در حال نابودی آن هستند، کمک کند.

از ویژگی‌های کلیدی بازی Ghost Parade می‌توان به اپیزودهای قابل آپدیت، خط داستانی جذاب، سبک هنری دوبعدی جذاب مزین شده به عناصر فرهنگی، وجود آیتم‌های ساخت‌وساز، حرکات ترکیبی و تعداد زیادی ارواح قابل کنترل که هر یک دارای توانایی‌های منحصربه‌فردی هستند، اشاره کرد. در بخش گیم‌پلی این بازی ماجراجویی نیز شاهد باس‌های منحصربه‌فرد در هر اپیزود، و مهارت‌های ویژه هر یک از ارواح برای از بین بردن دشمنان خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Ghost Parade را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده