// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵

آپدیت جدید The Legend of Zelda: Breath of the Wild بارگذاری بازی را سریع‌تر کرده است

پس از انتشار جدیدترین آپدیت The Legend of Zelda: Breath of the Wild، این‌طور به نظر می‌رسد که بارگذاری این بازی سریع‌تر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از انتشار جدیدترین آپدیت بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که با اضافه کردن یک حالت واقعیت مجازی، بازی را برای تجربه روی هدست نینتندو Labo VR آماده می‌کرد، مشخص شده که این به‌روزرسانی همچنین باعث افزایش سرعت بارگذاری بازی نیز شده است.

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، در گزارش وب‌سایت پالیگان بود که یک شخص اسپیدرانر در حساب توییتر خود مدعی شده بود که سرعت بارگذاری بازی در بخش‌های خاصی از آن بالاتر از قبل رفته است و برای ادعای خود یک ویدیوی کوتاه را نیز منتشر کرده بود که می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. بر اساس این اطلاعات، به‌طور خلاصه پیش از انتشار آپدیت، زمان خروج از یکی از معبدهای بازی نزدیک به ۱۷ ثانیه طول می‌کشید، اما پس از انتشار به‌روزرسانی این زمان به ۱۱ ثانیه کاهش پیدا کرد. زمان ورود به معبد نیز از ۱۳ ثانیه به ۱۰ ثانیه تقلیل پیدا کرده است.

البته این زمان‌های به‌دست آمده در تست نسخه‌ی کارتریجی بازی به‌جای نسخه‌ی دیجیتال ثبت شده‌اند. همچنین باید بدانید که پیش از انتشار این آپدیت، سرعت اجرای بازی روی کنسول Wii U بیشتر از نسخه‌ی سوییچ آن بود. به همین علت تا پیش از این نسخه‌ی محبوب اسپیدرانرها نسخه‌ی Wii U بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بوده است که با انتشار این آپدیت و افزایش محسوس سرعت بازی، احتمالا باید شاهد کوچ کردن تعدادی از آن‌ها به سمت کنسول محبوب نینتندو سوییچ باشیم.

یکی دیگر از اخبار مرتبط با این موضوع، اطلاعاتی است که توسط تعدادی از کاربران حرفه‌ای و به واسطه‌ی انجام داده کاوی روی بازی به‌دست آمده و گویای این امر است که یک حالت جدید به‌نام Boost Mode نیز به این اثر محبوب اضافه شده است. همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، اگرچه این حالت به‌صورت رسمی توسط شرکت نینتندو تایید نشده و در سیاهه‌ی تغییرات آپدیت فریمور 8.0.0 سوییچ نیز به چشم نمی‌خورد، اما به گفته‌ی داده کاوها، همین حالت تایید نشده باعث افزایش سرعت بازی در بعضی از بخش‌های آن شده است.

یکی دیگر از بازی‌هایی نیز که ادعا می‌شود پس از آپدیت فریمور با افزایش سرعت مواجه شده، بازی Super Mario Odyssey است. مجددا تاکید می‌شود اگرچه حالت Boost Mode رسما توسط شرکت Nintendo تایید نشده، اما به احتمال زیاد علت افزایش سرعت بازی‌های همین بوده و شاید در آینده نیز با انتشار آپدیت برای بازی‌های دیگر، شاهد افزایش سرعت آن‌ها نیز باشیم.

نظرات خود را در این باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده