// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت کیت واقعیت مجازی نینتندو برای Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda منتشر می شود

پشتیبانی از کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo به دو بازی Super Mario Odyssey and The Legend of The Legend of Zelda: Breath of the Wild اضافه خواهد شد.

در حدود یک ماه پیش بود که کمپانی نینتندو از جدید‌ترین کیت Nintendo Labo رونمایی کرد. دارندگان نینتندو سوییچ می‌توانند با استفاده از این کیت، کنسول خود را به یک هدست واقعیت مجازی تبدیل کنند. در حالی که کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo بازی‌های اختصاصی خود را در اختیار دارد، اما کاربرد آن به این بازی‌ها ختم نمی‌شود و در برخی از مشهور‌ترین بازی‌های کنسول Nintendo Switch می‌توان از آن بهره برد. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Nintendo از پشتیبانی بازی‌های Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild از کیت مذکور داده است.

با استناد به توضیحات ارائه شده از سوی کمپانی نینتندو، بازی Super Mario Odyssey در قالب سه ماموریت کوچک از کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo پشتیبانی خواهد کرد. در این ماموریت‌ها که در سرزمین‌های Cap ،Seaside و Luncheon جریان دارند، وظیفه دارید نت‌های موسیقی و سکه جمع‌آوری کنید.

در رابطه با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شرایط متفاوت است و دارندگان کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo می‌توانند کل بازی را با استفاده از آن تجربه کنند. با این حال کات‌سین‌های از پیش رندر شده از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند. برای انجام بازی به صورت واقعیت مجازی نیازی به شروع از ابتدا نیست و با مراجعه به تنظیمات بازی می‌توانید حالت واقعیت مجازی را روشن یا خاموش کنید. هر دو بازی ذکر شده در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) آپدیتی با محوریت پشتیبانی از کیت مذکور دریافت خواهند کرد.

کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) در بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد. نسخه کامل این کیت شامل هر پنج Toy-Con‌ با قیمت ۸۰ دلار و نسخه Starter آن شامل بازی‌ها و Blaster با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسند. چهار Toy-Con‌ باقی‌مانده در قالب دو بسته ۲۰ دلاری در اختیار خریداران نسخه Starter قرار خواهد گرفت. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده