// یکشنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تیم های برتر رویداد BLAST Pro Series مشخص شدند

تیم‌های برتر جهان در بازی Counter Strike: Global Offensive در رویداد BLAST Pro Series: São Paulo 2019 مشخص شدند.

تیم‌های برتر بازی Counter Strike: Global Offensive، بعد از سه روز رقابت در رویداد BLAST Pro Series: São Paulo 2019، مشخص شدند. این رویداد با حضور شش تیم برتر جهان که به صورت مستقیم به مرحله اصلی رقابت‌ها دعوت شده بودند، پیگیری و در نهایت با پیروزی تیم دانمارکی Astralis، به پایان رسید. فینال رویداد در نقشه‌های Dust2، Inferno و Overpass، بین دو نماینده آمریکای شمالی و دانمارک پیگیری شد که در نهایت با پیروزی تیم Astralis، در دو نقشه Inferno و Overpass، به پایان رسید.

دانلود از آپارات

فصل جدید مسابقات BLAST Pro Series، با مجموع جوایز ۲۵۰ هزار دلاری و به میزبانی سائو پائولوی برزیل برگزار شد. فرمت برگزاری مسابقات به صورت گروهی پیگیری شد و تمامی تیم‌ها به صورت best-of-one، با یکدیگر روبه‌رو شدند. در پایان تیم Astralis، بدون باخت راهی فینال رویداد شد و Team Liquid، با کسب سه برد، یک مساوی و یک باخت به عنوان دومین تیم فینالیست مسابقات معرفی شد.

در نهایت، نیکولای ریدز معروف به Device، به عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) فینال معرفی شد. این اولین مدال MVP، بازیکن ۲۳ ساله تیم Astralis، است که در سال ۲۰۱۹ به‌دست آورده است و سیزدهمین مدالی است که در کل بازه زمانی فعالیتش در بازی CS:GO، نصیبش شده است که یک رکورد جدید در دنیای کانتر استرایک خواهد بود. تیم Astralis با قهرمانی در این رویداد دومین عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۹ را به دست آورد. پیش از این شاهد کسب مقام اول مسابقات IEM Katowice 2019، توسط دانمارکی‌ها بودیم.

astralis

تيم‌هاي برتر و جوايز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولAstralis۱۲۵ هزار دلار
دومTeam Liquid۵۰ هزار دلار
سومENCE۲۵ هزار دلار
چهارمNinjas in Pyjamas۱۵ هزار دلار
پنجمFaZe Clan۱۰ هزار دلار
ششمMIBR۵ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده