// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۸

GT Goku، شخصیت جدید بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شد

کمپانی باندای نامکو از شخصیت Goku متعلق به انیمه Dragon Ball GT به عنوان شخصیت جدید بازی Dragon Ball FighterZ رونمایی کرد.

بازی Dragon Ball FighterZ در سال گذشته میلادی به عنوان محصول مشترک استودیو Arc System Works (آرک سیستم ورکس) و کمپانی Bandai Namco (باندای نامکو) عرضه شد. این بازی مبارزه‌ای که براساس آمار ماه اکتبر ۲۰۱۸ تعداد ۳.۵ میلیون نسخه از آن توزیع شده است، ضمن معرفی به عنوان یکی از برترین بازی‌های سبک مذکور در نسل هشتم، در بخش‌هایی همچون سیستم مبارزات، شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری و موسیقی مورد تحسین قرار گرفته است. سازندگان بازی مذکور با گذشت بیش از یک سال از عرضه همچنان به واسطه ارائه شخصیت‌های جدید به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شخصیت تازه‌ی بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شده است.

مدتی پیش بود که وب سایت ryokutya2089 از اضافه شدن شخصیت Goku از انیمه Dragon Ball GT به جمع مبارزان بازی Dragon Ball FighterZ خبر داد. این خبر در حد شایعه باقی ماند تا در نهایت کمپانی باندای نامکو این خبر را تایید و تصاویر شخصیت ذکر شده را منتشر کرد. شخصیت Goku پنجمین کاراکتر معرفی شده از FighterZ Pass 2 است. در قالب این بسته الحاقی تعداد ۶ شخصیت جدید به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه خواهند شد که از بین آن‌ها کاراکتر‌های Broly و Gogeta معرفی شده‌اند و شخصیت‌های Jiren و Videl در دسترس قرار گرفته‌اند. معرفی ششمین شخصیت FighterZ Pass 2 و اعلام تاریخ ارائه Goku به آینده موکول شده است. بازی مذکور در حالت عادی دارای ۲۱ شخصیت است که سه شخصیت اضافه با پیشروی در بازی به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند. پیش از این در قالب بسته الحاقی اول بازی Dragon Ball FighterZ تعداد هشت شخصیت جدید در دسترس قرار گرفته‌اند. تصاویر شخصیت Goku از انیمه Dragon Ball GT در زیر مشاهده می‌کنید:

در رابطه با سبک مبارزه Goku به نظر می‌رسد که او روی ضربات قدرتی تمرکز دارد و قادر است برخی از حرکت‌های مشهور از جمله Reverse Kamehameha ،Power Pole ،Super Spirit Bomb و Super Kamehameha را انجام دهد. با استفاده از حرکت Super Kamehameha شخصیت Goku از حالت Kid Goku به حالت Super Saiyan 3 Goku تغییر پیدا می‌کند. انیمه Dragon Ball GT که در سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ پخش شد، چندان مورد استقبال قرار نگرفت و رسانه‌های معتبر انتقاداتی را به بخش‌های طراحی شخصیت‌ها، مبارزات و داستان وارد کردند. با این حال اضافه شدن یکی از شخصیت‌های این انیمه به جمع مبارزان بازی Dragon Ball FighterZ را می‌توان به فال نیک گرفت و امیدوار بود که در آینده کاراکتر‌های بیشتری از آن در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

بازی Dragon Ball FighterZ در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۶ مهر ۱۳۹۷) روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، مایکروسافت، پلی استیشن و نینتندو eShop اقدام به خرید این بازی با قیمت ۶۰ دلار کنید. علاوه بر نسخه استاندارد امکان خرید نسخه‌های FighterZ و Ultimate به ترتیب با قیمت‌های ۹۵ و ۱۱۰ دلار وجود دارد. همچنین با خرید FighterZ Pass 2 با قیمت ۲۵ دلار به دو شخصیت عرضه شده این بسته الحاقی و چهار کاراکتری که در آینده به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه خواهند شد، دسترسی پیدا خواهید کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده