// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

آمار و ارقام بازی Cities: Skylines به مناسبت چهار سالگی آن منتشر شد

استودیو Colossal Order و کمپانی Paradox Interactive همزمان با چهار سالگی بازی Cities: Skylines، آمار مختلفی از این بازی منتشر کرده‌اند که نشان از محبوبیت آن در بین مخاطبین دارد.

باور این امر که از زمان عرضه بازی Cities: Skylines، محصول مشترک استودیو Colossal Order (کولوسال اوردر) و کمپانی Paradox Interactive (پارادوکس اینتراکتیو)، چهار سال می‌گذرد مقداری سخت است. این بازی به خوبی ثابت کرد که حتی پس از دوران بازی SimCity، محصول سال ۲۰۱۳، سبک شهر‌سازی همچنان محبوب است و آثار آن می‌توانند موفق عمل کنند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی مذکور به مناسبت چهار سالگی آن آمار و ارقام جالب توجهی منتشر کرده‌اند.

براساس آمار منتشر شده، بازی Cities: Skylines از زمان انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی فروش ۶ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است. بازی مذکور تنها در سال گذشته به میزان یک میلیون نسخه فروش داشته است که برای یک بازی عرضه شده در سال ۲۰۱۶ رقم قابل توجهی است. در رابطه با مجموع زمان اختصاص داده شده به تجربه بازی Cities: Skylines، اعلام شده است که بازیکنان ۱۶ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۴۵ روز، معادل با بیش از ۴۶ هزار سال را صرف تجربه بازی مذکور کرده‌اند.

سازندگان بازی Cities: Skylines در ادامه آمار این بازی اعلام کرده‌اند که در آن تعداد ۳۹ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۴۵ شهر ساخته شده است که تعداد ۲ هزار میلیارد و ۱۸۵ میلیارد و ۳۱۷ میلیون شهروند را درون خود جای داده‌اند. تعداد ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۱۷ شهر به رتبه Megalopolis رسیده‌اند، تعداد ۷ میلیون و ۷ هزار و ۱۲۸ عدد Paradox Plaza در آن‌ها ساخته شده است و تمامی شهرها دارای توربین بادی، محبوب‌ترین سازه بازی Cities: Skylines هستند. در پایان استودیو کولوسال اوردر و کمپانی پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرده‌اند که برای باز مذکور ۱۷۵ هزار و ۹۷۰ ماد ساخته شده است.

با اتمام آمار و ارقام مربوط به بازی مذکور، مدیر محصولات کمپانی پارادوکس اینتر‌اکتیو یعنی ساندرا نیودینگر، اعلام کرده است که سازندگان هیچگاه انتظار چنین عملکردی از سوی بازیکنان را نداشته‌اند. این مقام مسئول هدف سازندگان را ارائه ابزار‌هایی که بازیکنان خواهان آن‌ها هستند و برای ساخت شهر‌های خود به آن‌ها نیاز دارند، می‌داند. او در ادامه جامعه فعال بازی Cities: Skylines را به عنوان قلب و روح بازی معرفی کرده و از آن‌ها تشکر کرده است. کمپانی پارادوکس به مناسب چهار سالگی بازی مذکور یک مسابقه در شبکه‌های اجتماعی ترتیب داده است که در قالب آن‌ بازیکنان طرح‌های‌شان از Chirper را ارسال می‌کنند. در نهایت یک طرح برگزیده و به بازی اضافه می‌شود.

بازی Cities: Skylines هم‌اکنون روی پلتفرم‌های Xbox One ،PC ،PS4 و Nintendo Switch در دسترس قرار دارد. با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن، مایکروسافت و نینتندو eShop می‌توانید اقدام به خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده