نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

بسته الحاقی Mass Transit بازی Cities: Skylines برای کنسول‌ها منتشر شد

استودیو Colossal Order و کمپانی Paradox Interactive بسته الحاقی Mass Transit را در دسترس کاربران کنسول‌ها قرار دادند.

بسته الحاقی Mass Transit بازی شهرسازی Cities: Skylines اولین بار در اردیبهشت‌ماه سال گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت، اما تا به حال برای کنسول‌ها منتشر نشده بود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Colossal Order (کولوسال اوردر) و کمپانی Paradox Interactive (پارادوکس اینتراکتیو) بسته Mass Transit را برای کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی Cities: Skylines منتشر کرده‌اند.

بر اساس اعلام کمپانی پارادوکس، این بسته الحاقی که روی بخش حمل‌ونقل تمرکز دارد، یکی از پرفروش‌ترین محتویات نسخه کامپیوتری بازی Cities: Skylines بوده است. بنابراین آن‌ها برای آوردن این بسته به کنسول‌ها بسیار هیجان‌زده هستند. اگر درباره این بسته الحاقی اطلاع ندارید باید بگوییم که Mass Transit سیستم‌های گیم‌پلی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که امکان بهبود گزینه‌های حمل‌ونقل را برای بازیکنان فراهم می‌آورند.

این بدان معنا است که بازیکنان می‌توانند از مواردی نظیر فرابَرها (کشتی‌هایی که برای انتقال مسافر کاربرد دارند)، بلیمپ‌ها، مونوریل‌ها (قطار‌هایی که با ارتفاعی از سطح زمین روی ریل حرکت می‌کنند) و البته ماشین‌های کابلی استفاده کنند. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود تا قطب‌های حمل‌ونقل (Transit hub) را به وجود آورند تا شهروندان بتوانند از این سرویس‌‌های عمومی استفاده کنند. برخی از سناریوهای چالشی تازه با تمرکز بر حل مشکلات ترافیکی نیز در بسته الحاقی Mass Transit گنجانده شده است. این بسته الحاقی در حال حاضر برای کنسول‌ها منتشر شده است که منجر به اضافه شدن راه‌های تازه و بهبود سیستم حمل‌ونقل می‌شود.

بازی Cities: Skylines در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC در دسترس است. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Mass Transit برای کنسول‌ها را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده