// سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار سه نسخه از مجموعه Resident Evil برای نینتندو سوییچ مشخص شد

کمپانی کپکام زمان انتشار بازی‌های Resident Evil ،Resident Evil 0 و Resident Evil 4 را برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام کرد.

اگر اخبار مربوط به کنسول نینتندو سوییچ را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که آبان ماه کمپانی کپکام اعلام کرد که در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۹، قصد دارد تا سه نسخه از سری Resident Evil را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کند. از آن زمان تاکنون کپکام اطلاعات زیادی در این باره منتشر نکرده و خبر دیگری در رابطه با این موضوع اعلام نکرده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی و پس از گذشت حدود سه ماه از این موضوع، کمپانی کپکام تاریخ انتشار این پورت‌های نینتندو سوییچ را در حساب رسمی توییتر رزیدنت ایول اعلام کرد. بر این اساس کمپانی کپکام قصد دارد تا نسخه پورت شده بازی‌های Resident Evil ،Resident Evil 0 و Resident Evil 4 را در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۸ برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کند. انتشار این سه بازی کلاسیک تا قبل از تابستان سال آینده می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران بازی‌های سبک ترسناک باشد. این توییت همچنین مشخص کرده است که زمان پیش خرید این بازی‌ها از تاریخ هشتم اسفند ماه آغاز خواهد شد.

در حالی‌که بلاگ رسمی کمپانی کپکام هیچ عکس‌العمل رسمی نسبت به این موضوع از خود نشان نداده است، حساب رسمی توییتر رزیدنت ایول اطلاعات بیشتری را در خصوص این‌که این بازی برای چه مناطقی منتشر می‌شود، اعلام کرده است. کپکام مشخص کرده است که کاربران قاره اروپا می‌توانند در تاریخ اعلام شده به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه eShop نینتندو به این بازی‌ها دسترسی پیدا کنند. اما به نظر می‌رسد که کاربران امریکای شمالی کمی خوش‌شانس‌تر هستند، چرا که علاوه بر انتشار نسخه دیجیتالی سه نسخه مذکور روی فروشگاه eShop، کمپانی کپکام برنامه دارد تا نسخه فیزیکی Resident Evil Origins Collection را که شامل بازی‌های Resident Evil و Resident Evil 0 است، برای آن‌ها عرضه کند.

بازی‌های Resident Evil، Resident Evil 0 و Resident Evil 4 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس هستند و همگی قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به کنسول نینتندو سوییچ راه یابند. در ادامه شما کابران زومجی می‌توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده