نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

سه نسخه از Resident Evil در سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

طبق اعلام کپکام، بازی‌های Resident Evil، Resident Evil 0 و Resident Evil 4 در سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد. 

از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ، در کنار انتشار بازی‌های مفرح و شاد برای این کنسول شاهد بازی‌های جدی‌تر و بزرگسالانه‌تر هم برای آن بودیم و در این راستا اخیرا اعلام شده است که سال آینده سه نسخه از سری Resident Evil قرار است برای این کنسول منتشر شود. 

کپکام اعلام کرده است که سال آینده بازی‌های Resident Evil، Resident Evil 0 و Resident Evil 4 برای سوییچ منتشر خواهند شد. با این حال اطلاعات بیش‌تری در مورد این بازی‌ها و اینکه نسخه سوییچ آن‌ها چه شرایطی خواهد داشت اعلام نشده است و برای کسب اطلاعات بیش‌تر باید منتظر اخبار بعدی باشیم. 

قطعا منتشر شدن سه نسخه از سری رزیدنت ایول برای سوییچ خبر خوبی برای طرفداران این کنسول خواهد بود و بازی کردن این آثار مخصوصا در حالت دستی، لذت خاص خودش را خواهد داشت. با اینکه هنوز مشخص نیست کدام نسخه از این بازی‌ها قرار است برای سوییچ در دسترس قرار بگیرد، اما احتمالا شاهد انتشار نسخه ریمستر‌شده Resident Evil و Resident Evil 0 و نسخه منتشر‌شده از Resident Evil 4 برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 روی سوییچ خواهیم بود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده