// شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

مرحله دوم مسابقات WCS Winter بازی Starcraft 2 شروع شد

مرحله اول مسابقات WCS Winter به پایان رسیده است و شانزده بازیکن برتر اروپا و آمریکا یک قدم به حضور در مسابقات WCS Global Finals بازی Starcraft 2 نزدیکتر شده‌اند.

شانزده بازیکن برتر آمریکا و روپا در بازی StarCraft 2 مشخص شدند. اولین مرحله مسابقات WCS Winter که اول ماه میلادی جاری شروع شده بود، بعد از ۱۰ روز رقابت به پایان رسیده است و از مجموع ۳۲ بازیکن حاضر در هر منطقه، ۱۶ نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند. بازیکنان در مرحله دوم مانند مرحله قبلی در یک فرمت گروهی به بازی کردن ادامه می‌دهد و ۱۶ بازیکن هر منطقه در چهار گروه جدید قرار می‌گیرند. در نهایت دو بازیکن برتر هر گروه به مرحله سوم مسابقات راه پیدا خواهد کرد و بازیکنان دیگر از دور مسابقات حذف خواهند شد.

WCS Winter 2019 Starcraft 2

WCS Winter 2019 Starcraft 2

جهت دیدن بازی‌های رویداد WCS Winter می‌توانید با مراجعه به کانال استارکرفت در سایت توییچ بازی‌ها را به صورت زنده دنبال کنید. در صورت تمایل به دیدن تکرار بازی‌ها نیز با ورود به سایت tychus می‌توانید بازی‌های مورد نظر خود را پیدا و مشاهده کنید.

مراحل مختلف رویداد زمستانی StarCraft II World Championship Series قرار است تا پایان این فصل ادامه داشته باشد و مرحله نهایی مسابقات با شروع فصل بهار برگزار خواهد شد. در مجموع هر منطقه ۶۰ هزار دلار جایزه به همراه دارد که قهرمان هر منطقه سهمی ۱۲ هزار دلاری را به همراه ۱۶۰۰ امتیاز WCS Circuit Points به‌دست خواهد آورد. بازیکنان حاضر در مرحله اصلی باید در سه مرحله گروهی با یکدیگر رقابت کنند که در نهایت ۶ بازیکن برتر رویداد به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا می‌کنند. در حال حاضر بازیکنان برتر هر منطقه وارد مرحله دوم مسابقات شده‌اند. لازم به ذکر است که تمامی بازی‌ها به غیر از بازی فینال که به صورت best-of-seven برگزار خواهد شد، به صورت best-of-five برگزار می‌شوند.

بازیکنانی که قصد راه‌ یافتن به رویداد StarCraft II World Championship Series Global Finals را دارند، با حضور در سری مسابقات WCS، امتیاز لازم (WCS Circuit Points) جهت ملحق شده به رویداد را کسب می‌کنند. جام‌جهانی بازی استارکرفت ۲ جزو مهم‌ترین اتفاقات ورزش الکترونیک است که هر ساله میزبان ۱۶ بازیکن برتر جهان است و امسال نیز با مجموع جوایز ۷۰۰ هزار دلار برگزار می‌شود.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده