// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

مسابقات WCS Winter میزبان ۳۲ بازیکن برتر اروپا و آمریکا در بازی StarCraft 2 خواهد بود

بازیکنان برتر اروپا و آمریکا در بازی استارکرفت 2 با حضور در مسابقات WCS Winter شانس خود را جهت راه‌یافتن به مسابقات WCS Global Finals امتحان می‌کنند.

بعد از گذشت چندین ماه تلاش بازیکنان بازی StarCraft 2 در مسابقات مختلف، بالاخره ۳۲ بازیکن برتر دو منطقه اروپا و آمریکا برای حضور در مسابقات WCS Winter مشخص شدند. هر منطقه مجموعا ۶۰ هزار دلار جایزه به همراه دارد که قهرمان هر منطقه سهمی ۱۲ هزار دلاری را به همراه ۱۶۰۰ عدد WCS Circuit Points به‌دست خواهد آورد.

رویداد زمستانی StarCraft II World Championship Series قرار است به ۸ زبان زنده دنیا گزارش و توسط کانال‌های مطرح پلتفرم توییچ به صورت زنده پخش شود. اولین راند بازی‌ها قرار است از ۱۱ بهمن، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران شروع شود و به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت. بازیکنان راه‌یافته به مرحله اصلی باید در سه مرحله گروهی با یکدیگر رقابت کنند که در نهایت ۶ بازیکن برتر رویداد به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا می‌کنند. تمامی بازی‌ها به غیر از بازی فینال که به صورت best-of-seven برگزار خواهد شد، به صورت best-of-five پیگیری می‌شوند.

Starcraft WCS

Starcraft WCS

علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های رویداد WCS Winter می‌توانند با مراجعه به کانال استارکرفت در سایت توییچ بازی‌ها را به صورت زنده دنبال کنند و در صورت تمایل به دیدن تکرار بازی‌ها نیز می‌توانید از سایت tychus جهت پیدا کردن بازی مورد نظر خود استفاده کنید.

مسابقات WCS Winter یکی از چهار رویداد مهم فصل جدید بازی استارکرفت 2 است که بازیکنان حرفه‌ای این بازی با حضور در مراحل مقدماتی و کسب جایگاه لازم، جواز حضور در رویداد را کسب کنند. در کنار جایزه قابل توجهی که بین ۳۲ بازیکن برتر هر منطقه تقسیم خواهد شد، بازیکنانی که قصد راه‌یافتن به رویداد StarCraft II World Championship Series Global Finals را دارند، با حضور در سری مسابقات WCS امتیاز لازم (WCS Circuit Points) جهت راه‌یافتن به مهم‌ترین رویداد سال ۲۰۱۹ در بازی استارکرفت 2 را نیز کسب می‌کنند. در پایان فصل، بازیکنانی که بیشترین امتیاز لازم در هر منطقه را کسب کرده باشند، به صورت مستقیم به مسابقات WCS Global Finals دعوت خواهند شد. رویدادی با مجموع جوایز ۷۰۰ هزار دلار که فقط ۱۶ بازیکن برتر جهان شانس حضور در آن را خواهند داشت.


منبع blizzard
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده