// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

تاریخ برگزاری اولین Nintendo Direct سال 2019 مشخص شد

نینتندو اعلام کرده است که اولین رویداد Nintendo Direct سال ۲۰۱۹ میلادی خود را در تاریخ ۱۳ فوریه برگزار خواهد کرد.

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که در ساعت ۱۰ شب سیزده فوریه به وقت GMT (ساعت ۱:۳۰ بامداد روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه به‌وقت ایران)، اولین رویداد نینتندو دایرکت سال جدید میلادی را برگزار خواهد کرد. گفته شده است که این برنامه حدود ۳۵ دقیقه طول خواهد کشید و اطلاعاتی راجع به بازی‌های آینده‌ی نینتندو سوییچ مثل بازی Fire Emblem: Three Houses منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید این رویداد را مثل همیشه از طریق وبسایت Nintendo یا کانال یوتیوب آن‌ها مشاهده کنید. نینتندو در جریان دایرکت خبری خود در نمایشگاه E3 2018، با انتشار تریلری از بازی Fire Emblem: Three Houses رونمایی کرد ولی تا به الان خبری راجع به این بازی منتشر نشده بود.

علاوه بر بازی Fire Emblem: Three Houses، نینتندو در حال ساخت بازی‌های Yoshi’s Crafted World ،Luigi's Mansion 3، نسخه‌ای تازه از بازی پوکمون و بازی‌ای جدید از سری Animal Crossing است اما هنوز مشخص نیست که آیا درباره‌ی این بازی‌ها طی Nintendo Direct صحبتی خواهد شد یا خیر. 

این امکان وجود دارد که نینتندو در طی این مراسم بازی جدیدی نیز معرفی کند. طرفداران سری Metroid امیدوارند که سه گانه Metroid Prime پلتفرم Wii برای نینتندو سوییچ دوباره منتشر شود؛ مخصوصا که اخیرا نینتندو به طور ناگهانی با انتشار ویدیویی اعلام کرد که ریبوت بازی Metroid Prime 4 در دست ساخت است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده