// یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر گیم پلی بازی Jump Force با محوریت کاراکتر آیزن

کمپانی باندای نامکو در حساب کاربری توییتر خود تریلری جدید از گیم‌پلی Jump Force را با محوریت کاراکتر آیزن منتشر کرد.

تقریبا یک ماه دیگر بازی Jump Force عرضه می‌شود و کاربران انیمه‌هایی همچون بلیچ، ناروتو و وان پیس دوست دارند کاراکترهای محبوب خود از هر انیمیشن ژاپنی را مقابل کاراکتر دیگر قرار بدهند. از طرفی عده‌ای از کاربران هم هستند که منتظر شبیه‌سازی مبارزات هیجان‌انگیز انیمه مورد علاقه‌شان نظیر مبارزه ایچیکو و آیزن هستند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Jump Force، در حساب کاربری توییتر خود تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی جامپ فورس منتشر کرده است. در جریان این ویدیو شاهد نحوه‌ی مبارزه‌ی کاراکتر آیزن هستیم. نکته‌ی جالبی که از همان ابتدای ویدیو آن را مشاهده می‌کنید تعامل جالب و دیالوگ‌هایی است که میان مبارزانی که از یک سری هستند، رد و بدل می‌شود. آیزن در ابتدای نبرد خود در مقابل ایچیگو کوروساکی قرار می‌گیرد. این در حالی است که از اواسط ویدیو، ایچیگو جای خود را به روکیا کوچیکی می‌دهد.

در ویدیو منتشر شده مخاطبان به‌خوبی می‌توانند شیوه‌ی مبارزه‌ای آیزن را مشاهده کنند. کمپانی باندای نامکو در گذشته هم ویدیوهای مشابه را منتشر کرده بود. در اواخر ماه دسامبر بود که یک ویدیو با محوریت مبارزه کاراکترهای ایزوکو میدوریا و آستا از انیمه My Hero Academia منتشر شده بود. همچنین قبل از آن ویدیویی از مبارزه Son Goku و فریزا از مجموعه دراگون بال منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید ویدیو گیم‌پلی کاراکتر آیزن در بازی Jump Force را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Jump Force در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) برای پلتفرم‌های، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده