// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

اولین تصاویر از شخصیت انیمه My Hero Academia در بازی Jump Force منتشر شد

پس از معرفی ایزوکو میدوریا از انیمه My Hero Academia به عنوان یکی از شخصیت‌های بازی Jump Force، اولین تصاویر این شخصیت منتشر شد.

یکی از بهترین اتفاقات نمایشگاه E3 2018 برای علاقه‌مندان به انیمه و مانگا، معرفی بازی Jump Force بود. در این بازی مبارزه‌ای که استودیو Spike Chunsoft و کمپانی Bandai Namco Entertainment (باندای نامکو) به ترتیب وظیفه توسعه و انتشار آن را بر عهده دارند، بسیاری از شخصیت‌های شناخته شده مجله Weekly Shōnen Jump حضور دارند. تا‌کنون شخصیت‌های متعددی از جمله آستا (مجموعه Black Clover)، ایچیگو کوروساکی (مجموعه Bleach) و ناروتو اوزوماکی (مجموعه Naruto) برای این بازی معرفی شدند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی Jump Force اولین تصاویر از ایزوکو میدوریا در این بازی را منتشر کردند.

ایزوکو میدوریا شخصیت اصلی و پروتاگونیست مجموعه My Hero Academia محسوب می‌شود. او اولین شخصیت مجموعه مذکور است که در بین شخصیت‌های بازی Jump Force قرار می‌گیرد. می‌توان امیدوار بود حضور شخصیت‌های این مجموعه به ایزوکو میدوریا ختم نشود و شاهد اضافه شدن شخصیت‌هایی از جمله کاتسوکی باکوگو، اوچاکو اوراراکا، تنیا ایدا و شوتو تودوروکی باشیم. اولین تصاویر ایزوکو میدوریا در بازی Jump Force را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Jump Force

انتشار مانگای My Hero Academia از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است و همچنان شماره‌های جدید آن منتشر می‌شود. در سال ۲۰۱۶ پخش انیمه اقتباسی از این مانگا آغاز شد و تا‌کنون ۶۳ اپیزود از آن در قالب سه فصل پخش شده است. فصل چهارم این انیمه هم‌اکنون در حال ساخت است و در اکتبر ۲۰۱۹ (بازه زمانی مهر تا آبان ۱۳۹۸) پخش خواهد شد. در دنیای My Hero Academia در حدود ۸۰ درصد انسان‌ها دارای قدرت‌های فرا‌بشری هستند که این امر موجب شده است قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های بسیاری به بیاید. ایزوکو میدوریا جزو آن دسته از انسان‌هایی است که هیچ قدرتی ندارند. با این حال اتفاقاتی مختلف باعث می‌شوند که او قدرت One For All را از آل مایت، ابرقهرمان افسانه‌ای دریافت کند.

بازی Jump Force در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های آمازون، پلی استیشن، مایکروسافت و استیم این بازی را با قیمت ۶۰ دلار پیش‌خرید کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده