نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

اولین تصاویر از کنسول Mad Box منتشر شدند

Mad Box کنسولی ساخته استودیو اسلایتلی مد است که چند روز پیش معرفی شد و حال اولین تصاویر آن هم در دسترس قرار گرفته‌اند. 

استودیو اسلایتلی مد، سازنده سری بازی ریسینگ Project Cars، چند روز پیش یک کنسول بازی با نام مد باکس معرفی و اعلام کرد که این محصول قرار است سریع‌ترین کنسول ساخته‌شده تا به امروز باشد که از اکثر هدست‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، اولین تصاویر این کنسول هم در دسترس قرار گرفته‌اند که طراحی متفاوت آن را نشان می‌دهند:

کنسول مد باکس / Mad Box

دو تصویر منتشر‌شده از کنسول، چهار رنگ مختلف آن را نشان می‌دهند و نماد استودیو اسلایتلی مد را هم می‌توان روی بدنه این کنسول مشاهده کرد. یان بل، مدیرعامل استودیو، اعلام کرده که وی عمدا قسمت جلویی کنسول را در این تصاویر تار کرده است تا محتویات درون آن‌ها مشخص نباشد؛ چرا که هنوز تیم توسعه‌دهنده درباره محتویات این قسمت به جمع‌بندی نرسیده‌اند. 

به گفته یان بل کنسول مد باکس قرار است توانایی معادل با یک پی‌سی قدرتمند دو سال بعد داشته باشد و همین مساله باعث شده تا این احتمال مطرح شود که مد باکس قیمت بسیار بالایی خواهد داشت؛ احتمالی که البته یان بل آن را به شکل ضمنی رد و اعلام کرده که این کنسول قرار است قیمتی رقابتی داشته باشد. 

هنوز جزییات دقیقی از کنسول Mad Box در دسترس نیست و فقط می‌دانیم که هدف استودیو اسلایتلی مد، عرضه آن در تاریخ نامشخصی از سه سال آینده است. نظرات خود را در مورد تصاویر کنسول با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده