نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

سازنده Project Cars در حال ساخت یک کنسول بازی است

استودیو اسلایتلی مد، سازنده بازی ریسینگ Project Cars، در حال ساخت یک کنسول بازی با نام Mad Box است. 

Project Cars از جمله بازی‌های نسبتا موفق سبک ریسینگ است که در حال حاضر هم نسخه سوم آن توسط استودیو اسلایتلی مد ساخته می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که نسخه جدید این بازی، در حال حاضر تنها پروژه این استودیو نیست و آن‌ها هم‌زمان روی ساخت یک کنسول بازی هم تمرکز دارند! طبق اعلام یان بل، مدیرعامل اسلایتلی مد، این شرکت قصد ساخت کنسولی به نام Mad Box را دارد که قرار است قوی‌ترین کنسول ساخته‌شده تا به امروز باشد. 

یان بل در ادامه اعلام کرد که مد باکس قرار است یک کنسول مستقل مثل پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان باشد و از اکثر هدست‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی خواهد کرد. با اینکه جزییات خیلی دقیقی از مشخصات فنی این کنسول ارائه نشده اما بل تایید کرد که مد باکس قدرتی مثل یک پی سی بسیار سریع خواهد داشت. اعضای استودیو در حال حاضر روی شکل ظاهری کنسول به توافق رسیده‌اند و در حال مذاکره با طرف‌های تولید‌کننده هستند. به گفته یان بل این کنسول احتمالا سه سال تا عرضه فاصله دارد. 

اطلاعات بیش‌تری در رابطه با این کنسول ارائه نشده اما مدیرعامل اسلایتلی مد تایید کرده که طی ماه‌های آینده، تصاویری از طراحی اولیه این کنسول را به‌اشتراک خواهند گذاشت. به هر حال بازار کنسول‌های بازی در حال حاضر در اختیار سه شرکت نینتندو، مایکروسافت و سونی است و باید منتظر ماند و دید که اسلایتلی مد دقیقا چه برنامه‌هایی برای ورود به این بازار دارد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده