// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰

حجم بازی Kingdom Hearts III روی پلی استیشن 4 مشخص شد

یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر تصویری از نسخه فیزیکی بازی Kingdom Hearts III منتشر کرده است که در قالب آن حجم بازی روی پلی استیشن 4 مشخص شده است.

در حدود یک ماه تا عرضه یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال آینده میلادی و دوازدهمین بازی سری Kingdom Hearts یعنی بازی Kingdom Hearts III باقی مانده است. مدتی پیش حجم موردنیاز این بازی روی کنسول ایکس باکس وان اعلام شد که براساس آن بازی مذکور ۳۵.۸ گیگابایت از هارد کنسول نسل هشتمی مایکروسافت را اشغال می‌کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، حجم بازی Kingdom Hearts 3 روی کنسول PS4 مشخص شده است.

با استناد به تصویری که soranchu0309، از کاربران توییتر از نسخه فیزیکی بازی Kingdom Hearts III که برای عرضه در بازار ژاپن آماده شده منتشر کرده است، فضای موردنیاز این بازی روی کنسول نسل هشتمی کمپانی سونی ۴۰ گیگابایت است. این بدان معنا است که دارندگان کنسول Playstation 4 برای تجربه بازی ذکر شده به ۴.۲ گیگابایت فضای خالی بیشتر نسبت به کاربران کنسول Xbox One احتیاج دارند. تصویر نسخه فیزیکی بازی Kingdom Hearts 3 را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Kingdom Hearts III

با توجه به این امر که بازی Kingdom Hearts 3 بیش از ۸۰ ساعت گیم پلی دارد، فضای مورد‌نیاز آن چندان غیرمنطقی نیست. در مقام مقایسه می‌توان به بازی Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX اشاره کرد که فضایی بالغ بر ۵۶ گیگابایت را اشغال می‌کند. با این که بازی Kingdom Hearts III در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) در کشور ژاپن و با فاصله چهار روزه در دیگر مناطق دنیا روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود، اما به علت سرقت نسخه فیزیکی این بازی هم‌اکنون به صورت آنلاین به فروش می‌رود و این بدان معنا است که محتواهای مختلفی که بخش‌هایی از بازی را فاش می‌کنند، در اینترنت منتشر شده است. با این حال به دلیل عدم قرار دادن پایان‌بندی بازی در نسخه فیزیکی، کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) مانع از فاش شدن این بخش مهم شده است. بخش مذکور پس از عرضه رسمی و در قالب یک آپدیت به بازی Kingdom Hearts III اضافه خواهد شد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده