نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

حراج بازار سیاه بازی Call of Duty: Black Ops 4 شروع شد

 در پیشنهادات متنوع بازی Call of Duty: Black Ops 4 می‌توانید تمامی آیتم‌های بازار سیاه بازی را با پنجاه درصد تخفیف خریداری کنید.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو تری آرک، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، خبر از شروع حراج آخر هفته‌ی میلادی بازارهای سیاه بازی داده است. این حراج باعث می‌شود تا بتوانید تمامی کالاهایی را که در بازارهای سیاه بازی به‌فروش می‌رسد با پنجاه درصد تخفیف خریداری کنید؛ رویدادی که برای اولین بار است که در بازی Call of Duty: Black Ops 4 رخ می‌دهد.

تمامی آیتم‌های موجود در این بخش بازی، حتی آیتم‌هایی مانند Ulitmus Takeo که به تازگی به بازی اضافه شده‌اند هم شامل این تخفیف‌ها می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را با نصف قیمت قریداری کنید. این موقعیت نادری است که شاهد قیمت‌های نیم‌بها در کنار نام Call of Duty هستیم و تا پیش از این شاهد چنین تخفیف‌هایی نبودیم؛ هرچند که این مورد برای برخی از بازیکنان می‌تواند آزار دهنده باشد، چرا که آن‌ها بسیاری از آیتم‌های بازی را با قیمت اصلی و گران، از همان روز اول خریداری کرده بودند.

استودیو تری‌آرک اعلام کرده که تغییرات جدید اعمال شده در قیمت‌ها، تا تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی) ثابت خواهند بود و احتمالا در این تاریخ شاهد یک آپدیت بزرگ برای بازی باشیم.  بازی Call of Duty: Black Ops 4 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. اخیرا یک رویداد ویژه با حال و هوای کریسمس در این بازی شروع شده و یک‌سری کاراکتر و پوشش جدید به بخش شخصی‌سازی بازی اضافه شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده