// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

رویداد زمستانه بازی Call of Duty: Black Ops 4 آغاز شد

رویداد کریسمس و سال نو میلادی بازی Call of Duty: Black Ops 4 با انتشار یک آپدیت در دسترس کاربران قرار گرفت.

جدیدترین آپدیت بازی Call of Duty: Black Ops 4 دیروز در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ماه) به همراه رویداد زمستانه و حالت‌های تازه به دست کاربران رسید. رویداد جدید این بازی شوتر به مناسبت کریسمس و سال نو میلادی برگزار شده است. در این راستا بخش Zombies میزبان حالت Winter Calling شد و در آن سو Winter Event نیز به بخش Black Market اضافه شد.

در جریان رویداد کریسمس بازی Blackout کاربران می‌توانند با استفاده از گلوله‌های برفی به مبارزه با دیگر کاربران بروند و در آن سو از آیتم‌هایی با حال و هوای سال نو میلادی بهره‌مند شوند. همچنین باید بدانید که نقشه این حالت بتل رویال با نورها و دکوراسیون کریسمس تزئین شده است. از طرفی بخش Zombies به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از آیتم‌های مخصوص جدید چالش‌های تاز‌ه‌ای را آغاز کنند. این چالش‌های ویژه از طریق Barraks قابل انجام است و کاربران می‌توانند در کنار آن، چالش‌های روزانه Daily Calling را نیز انجام دهند.

همینطور محتوای Winter Event Stream نیز به Black Market راه پیدا کرد تا از این رو کاربران به تزئینات ظاهری یا همان اسکین‌های جدید دست پیدا کنند. آیتم‌هایی را که در بخش Contraband ظاهر می‌شود، می‌توان در کنار رده‌های جدید Winter Event و همچنین Absolute Zero انجام داد و از لوت‌های جدید بهره‌مند شد.

بازی Black Ops 4 هم اکنون در برخی از خرده‌فروش‌ها با قیمت تخفیف خورده ۴۰ دلار به فروش می‌رسد و به نظر می‌رسد ناشر این بازی یعنی کمپانی اکتیویژن (Activision) تمایل دارد که کاربران این محصول را روی پی سی خریداری کنند. همچنین برای اطلاع بیشتر از جزئيات آپدیت جدید می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. بازی مذکور در زومجی توانست نمره عالی ۸.۵ را از آن خود کند. برای مطالعه کردن بررسی آن می‌توانید از این لینک اقدام کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است.

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید. 

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده