// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Firewatch اعلام شد

استودیو کامپو سانتو، توسعه‌دهنده بازی تحسین شده و موفق Firewatch، تاریخ عرضه این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد.

بازی Firewatch، محصول سال ۲۰۱۶ استودیو Campo Santo، به واسطه ویژگی‌هایی همچون سبک بصری منحصر‌به‌فرد، داستان در‌گیر‌کننده، دیالوگ‌های عالی و شخصیت‌های به‌یاد‌ماندنی به چنان محبوبیتی در بین مخاطبین و منتقدین دست یافت که فروش فوق العاده آن حتی سازندگان بازی را نیز متعجب کرد و به سرعت به یکی از برترین بازی‌های مستقل دوران تبدیل شد. مدتی پیش بود که استودیو کامپو سانتو از انتشار نسخه مربوط به کنسول Nintendo Switch خبر داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو تاریخ عرضه نسخه مذکور را اعلام کرده است.

استودیو کامپو سانتو در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر، تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) را به عنوان تاریخی که دارندگان کنسول جدید کمپانی نینتندو می‌توانند بازی فایرواچ را تجربه کنند، اعلام کرده است. بازی Firewatch از طریق فروشگاه eShop نینتندو و در مناطق آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا، ژاپن و استرالیا در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان این مناطق فرصت تجربه این اثر جذاب را خواهند داشت.

علاوه بر عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Firewatch، استودیو کامپو سانتو مشغول ساخت بازی بعدی خودش یعنی بازی In the Valley of Gods است. این بازی برای اولین بار در جریان مراسم The Game Awards 2017 و با نمایش یک تریلر معرفی شد. همچنین در اردیبهشت ماه اعلام شد که کمپانی Valve (ولو)، استودیو مذکور را خریداری کرده است. طبق خبر منتشر شده در این رابطه، ۱۲ عضو استودیو کامپو سانتو نسبت به تبدیل شدن به زیر مجموعه کمپانی ولو رضایت داشته‌اند و این امر خللی در روند ساخت بازی‌های این استودیو ایجاد نخواهد کرد.

بازی Firewatch هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، مک و لینوکس در دسترس قرار دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده