نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

تصاویر جدید و فهرست صداپیشه‌های نسخه ژاپنی بازی Onimusha Warlords HD Remaster

کمپانی کپکام صداپیشه‌های نسخه ژاپنی بازی Onimusha Warlords HD Remaster را معرفی کرد و تصاویر جدیدی از شخصیت‌های بازی به اشتراک گذاشت.  

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Capcom تصاویر جدیدی را از بازی Onimusha Warlords HD Remaster منتشر کرده است. این تصاویر کاراکترهای اصلی بازی اعم از قهرمانان و تبه‌کاران را نشان می‌دهد و در میان آن‌ها تصویر پروتاگونیست اصلی بازی یعنی Samanosuke Akechi و کاراکترهای دیگری نظیر Oda Nobunaga ،Kaede ،Princess Yuki ،Yumemaru ،Tokichiro Kinoshita ،Guildenstern و Hecuba به چشم می‌خورد.

کمپانی کپکام همچنین نام صداپیشه‌های نسخه ژاپنی بازی Onimusha Warlords HD Remaster را اعلام کرد که بر این اساس تاکشی کانشیرو صداپیشگی شخصیت Samanosuke ، فومیهیکو تاکیکی صداپیشگی شخصیت Oda Nobunaga، میکاکو کوماتسو صداپیشگی شخصیت Kaede، هیساکو کانِی‌موتو صداپیشگی شخصیت Yumemaru، کائوری نازوکا صداپیشگی شخصیت Yuki، واتارو تاکاگی صداپیشگی شخصیت Tokichiro Kinoshita، هاچوئو اوتسوکا صداپیشگی شخصیت Guildenstern و مایومی ساکو صداپیشگی شخصیت Hecuba را بر عهده دارد و ماگی‌هیتو نقش راوی را ایفا خواهد کرد.

نسخه ژاپنی بازی Onimusha Warlords HD Remaster در تاریخ ۲۹ آذر ماه (۲۰ دسامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و پس از آن در تاریخ ۲۵ دی ماه (۱۵ ژانویه ۲۰۱۹) شاهد عرضه آن برای ایکس باکس وان، کامپیوتر، PS4 و Nintendo Switch در غرب خواهیم بود.

شما می‌توانید با تماشای تماشای تریلر معرفی بازی Onimusha Warlords HD Remaster و تصاویر جدیدی که پیش‌تر منتشر شد، اطلاعات بیشتری از بازی به دست آورید. شما همچنین می‌توانید در ادامه نگاهی به تصاویر جدید بازی بیندازید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Onimusha Warlords HD Remaster


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده