// پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

تصاویر جدید Onimusha: Warlords HD Remaster رزولوشن ارتقا یافته این بازی را به تصویر می‌کشد

به دنبال معرفی بازی Onimusha: Warlords HD Remaster، تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شد.

همین اواخر بود که کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده مجموعه Onimusha، بازی Onimusha: Warlords HD Remaster را معرفی کرد که بازسازی اولین نسخه از این سری به حساب می‌آید. یکی از مواردی که کاربران در نسل هشتم خواهان آن بودند، بازسازی یا ریمستر مجموعه Onimusha بود. اکنون با این اتفاق می‌توان انتظار داشت که سایر نسخه‌های این مجموعه نیز در قالب یک بازی ریمستر شده، وارد بازار شوند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به دنبال معرفی بازی Onimusha: Warlords HD Remaster، تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است. در تصاویر جدید منتشر شده از نسخه ریمستر بازی Onumusha: Warlords، شاهد تفاوت نسبت ابعاد تصویر هستیم که در اینجا با نسبت 16:9 در نظر گرفته شده است. نسخه ریمستر این بازی شاید همانند بازسازی آثاری مثل Resident Evil 2 نباشد؛ اما کپکام تمام تلاش خود را انجام داده است. برای مثال در این نسخه می‌توانید از آنالوگ‌های کنترلر خود نیز استفاده کنید؛ این در حالی است که در نسخه‌ی اصلی بازی، قادر به انجام این کار نبودید.

بازی Onimusha: Warlords HD Remaster در تاریخ ۲۵ دی ماه (۱۵ ژانویه ۲۰۱۹) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این بازی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده