// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تصاویر جدید بازی Devil May Cry 5 با محوریت شخصیت ها و مبارزات

کمپانی کپکام تصاویر جدیدی از بازی موردانتظار Devil May Cry 5 منتشر کرده است که در قالب آن‌ها می‌توانید شخصیت‌های بازی از جمله دانته و مبارزات را مشاهده کنید.

یکی از بهترین بخش‌های کنفرانس کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، معرفی بازی جدید مجموعه Devil May Cry یعن بازی Devil May Cry 5 بود. از این زمان بازی مذکور در نمایشگاه‌های مختلفی از جمله گیمزکام حضور داشته است و خبرهای مختلفی از آن منتشر شده است. تجربه جدید بازی Devil May Cry 5، حضور در نمایشگاه TGS 2018 است که روز گذشته تازه‌ترین تریلر این بازی در جریان آن به نمایش در آمد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Capcom (کپ کام) تصاویر مختلفی از این بازی با محوریت شخصیت‌ها و مبارزات منتشر کرده است.

تصاویر جدید بازی Devil May Cry 5 عموما از تریلر ذکر شده برداشته شده‌اند و شخصیت‌های دانته، نیرو و V قابل مشاهده هستند. همچنین مبارزات هیجان‌انگیز بازی با سلاح‌های منحصر‌به‌فرد و حالت Devil Trigger را می‌توانید تماشا کنید.

بازی Devil May Cry 5

در دیگر خبرهای مرتبط با بازی Devil May Cry 5 اعلام شد که این بازی دارای یک کراس اور با دیگر مجموعه مشهور کمپانی کپ کام یعنی Mega Man (مگا من) خواهد بود و شخصیت نیرو می‌تواند به جای دویل بریکرها (Devil Breaker) از Mega Buster استفاده کند. همچنین نسخه دیلاکس این بازی با قیمت ۷۰ دلار و ویژگی‌هایی همچون کات‌سین‌های لایو اکشن، موسیقی‌هایی از بازی‌های پیشین سری Devil May Cry و سلاح‌های مختلف برای نیرو و دانته معرفی شد. علاوه بر این سیستم موردنیاز برای اجرای بازی مذکور نیز از طریق صفحه آن در فروشگاه استیم اعلام شد.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده