// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد [TGS 2018]

با شروع نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Devil May Cry 5 به نمایش درآمد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و آغاز نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، ویدیوی جدید این بازی منتشر کرد. در ویدیو منتشر شده شاهد گیم‌پلی شخصیت دانته هستیم.

نمایش مبارزات دانته در بازی DMC 5 یکی از مواردی بود که کاربرها مدام آن را تقاضا می‌کردند و در جدیدترین ویدیوی این بازی، شاهد نحوه مبارزات دانته و مهارت‌هایش هستیم. در ابتدا ویدیو با یک صحنه سینمایی آغاز می‌شود که شاهد زنگ خوردن تلفن دانته هستیم. سپس ویژگی و مهارت‌هایی را می‌بینیم که در بازی Devil May Cry 4 نیز دانته از آن‌ها برای نابودی شیاطین استفاده می‌کرد.

Devil May Cry 5

در ادامه ویدیو پس از نمایش گیم‌پلی دانته، بخش‌هایی از گیم‌پلی شخصیت نیرو نیز به تصویر کشیده می‌شود و شاهد استفاده‌های مختلف وی از دویل بریکر هستیم. نکته‌ی جالب تریلر TGS 2018 بازی Devil May Cry 5، سکانس پایانی تریلر است که از یک شخصیت مرموز را می‌بینیم (احتمال می‌رود این شخصیت V یا ویتالی نام داشته باشد و سومین شخصیت قابل بازی Devil May Cry 5 خواهد بود). همچنین مشخص شد که لیدی و تریش، دو همراه و همکار همیشگی دانته نیز در این نسخه حضور دارند.

بنابه‌دلایل برخی مشکلات امکان آپلود ویدیو از آپارات وجود ندارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به اینجا، تریلر توکیو گیم شو 2018 بازی Devil May Cry 5 را مشاهده کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده