نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

عبور فروش بازی Human: Fall Flat از مرز چهار میلیون نسخه

فروش بازی Human: Fall Flat به صورت جهانی روی تمام پلتفرم‌ها از مرز چهار میلیون نسخه عبور کرد و بروزرسانی جدیدی برای نسخه کامپیوتری بازی منتشر شد. 

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اخیرا بازی پلتفرمر شگفت‌انگیز Human: Fall Flat میزبان بروزرسانی جدیدی شده است و به رکورد تازه‌ای در زمینه فروش دست یافته است. این بازی اثری معمایی و فیزیک محور است که بازیکنان از دست‌های خود برای گرفتن لبه پرتگاه و اشیا استفاده می‌کنند تا بر چالش‌ها غلبه کنند و به مرحله بعدی بروند.

کمپانی Curve Digital (کِرو دیجیتال) و استودیو No Brakes Games (نو بریکز گیمز) اعلام کردند که بازی Human: Fall Flat به صورت جهانی در تمام پلتفرم‌ها بالغ بر ۴ میلیون نسخه فروش داشته است. این در حالی است که در بهمن‌ماه سال گذشته بود که اعلام شد فروش این بازی از مرز ۲ میلیون نسخه عبور کرده است. بازی Human: Fall Flat اولین بار در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک بازی تک‌نفره به صورت دسترسی زودهنگام به استیم راه یافت و پس از آن در اردیبهشت‌ماه سال گذشته در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت. این بازی بعدها برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد و نهایتا در آذرماه سال قبل برای این کنسول هیبریدی نیز منتشر شد.

بازی Human: Fall Flat در اواخر سال ۲۰۱۷ میزبان بروزرسانی جدیدی شد که بخش چندنفره آنلاین با پشتیبانی از هشت بازیکن را برای بازی به ارمغان آورد و این موضوع باعث افزایش تعداد بازیکنان آن شد. با این حال این بروزرسانی تنها بخش چندنفره آنلاین را برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار داد و خبری از بخش چندنفره برای کنسول‌ها نبود. بر اساس اعلام کمپانی کرو دیجیتال، آن‌ها سخت در حال تلاش هستند تا بخش چندنفره را در دسترس کاربران کنسول‌ها نیز قرار دهند، اما بازی Human: Fall Flat برای دستیابی به این مهم به Steamworks وابسته است که باعث می‌شود این بخش به صورت انحصاری در استیم در دسترس باشد. استودیو Curve Digital در این‌باره اظهار داشت:

در حال حاضر بازی Human: Fall Flat برای کنترل حالت چندنفره از استیم‌ورکز استفاده می‌کند که بدان معنا است که این بخش منحصرا از طریق استیم در دسترس کاربران کامپیوتر قرار دارد. به دلیل واکنش مثبت و باورنکردنی بازیکنان به این بازی، به دنبال راهی برای آوردن بخش چندنفره به دیگر پلتفرم‌ها هستیم. هنوز خبر تازه‌ای برای اشتراک نداریم، اما منتظر شنیدن خبرهای جدیدی در این رابطه باشید!

Human: Fall Flat

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Human: Fall Flat کنترل یک شخصیت معمولی با نام باب را بر عهره می‌گیرند و در محیط این بازی به حل معما‌ها می‌پردازند. همچنین تمامی ابزار‌ها در این بازی قابل برداشت و در دسترس است و به واسطه‌ی بخش چند نفره لوکال می‌توان تجربه‌ای طنزآمیز و کاملا فیزیک-محور با دوستان تجربه کرد؛ طوری که تمام ابزارهای بازی را در دست گرفت و به این‌طرف و آن‌طرف پرتاب کرد.

همچنین اخیرا بروزرسانی نسخه 1.4 بازی Human: Fall Flat برای کامپیوتر منتشر شد و گزینه‌های گرافیکی پیشرفته را به بازی اضافه کرد، تعدادی از باگ‌های کوچک بازی را مرتفع ساخت و زبان‌های ژاپنی و کره‌ای را برای بازی به ارمغان آورد. همچنین توماس ساکالاس‌کاس از استودیو No Brakes Games  در بیانیه مطبوعاتی در این خصوص اظهار داشت:

از اینکه بازی Human: Fall Flat به این تعداد بازیکن دست یافته است، شگفت‌زده شدم و با اضافه شدن زبان‌های کره‌ای و ژاپنی هیجان‌زده هستم که این بازی به تعداد بازیکنان بیشتری دست یابد.

بازی Human: Fall Flat در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، Xbox One، PC و Nintendo Switch در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده