// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

تاریخ انتشار بازی Human: Fall Flat برای کنسول های نسل هشتم مشخص شد

کمپانی Curve Digital با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی Human: Fall Flat برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کرو دیجیتال (Curve Digital) و استودیو نو بریکز گیمز (No Brakes Games) تاریخ انتشار بازی Human: Fall Flat را برای کنسول‌های نسل هشتم مشخص کردند. در این راستا بازی مذکور ۱۹ اردیبهشت ماه (۹ مه) برای پلی‌استیشن 4 و ۲۲ اردیبهشت ماه (۱۲ مه) برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

سازندگان همچنین مزایای پیش‌خرید بازی Human: Fall Flat را به کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معرفی کردند. بر این اساس، کاربرانی که هم‌اکنون این بازی را پیش‌خرید کنند، بازی Manual Samuel، ساخته استودیو پرفکتلی پارانرمال، را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. بازی Manuel Samuel سال گذشته به دست کرو دیجیتال منتشر شده بود. همچنین به کاربران پلی‌استیشن 4 یک تم با پس‌زمینه متحرک نیز تعلق می‌گیرد.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Human: Fall Flat به گوشتان می‌خورد، اینجا می‌توانید از جزئیات کامل آن با خبر شوید که خلاصه آن به این صورت است:

بازی Human: Fall Flat یک اثر فیزیک-محور و معمایی است که سال گذشته برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس منتشر شد و پایانی باز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران کنترل یک شخصیت معمولی به نام باب را بر عهره می‌گیرند و در محیط این بازی به حل معما‌ها می‌پردازند. همچنین تمامی ابزار‌ها در این بازی قابل برداشت و در دسترس است و می‌توانید با دوستانتان به واسطه‌ی بخش چند نفره Local، یک تجربه طنزآمیز و کاملا فیزیک-محور از این بازی داشته باشید؛ طوری که می‌توانید تمام ابزار بازی را در دست بگیرید و به این‌طرف و آن‌طرف پرتاب کنید.

بازی Human: Fall Flat با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرد، قیمت بازی برای پلتفرم‌های دیگر نیز به همین صورت است. ضمن اعلام این خبر، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که گیم‌پلی آن را به همراه مزایای پیش‌خرید بازی به تصویر می‌کشد.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده