نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۸

پوسترهای بازی Fallout 76 برای نمایشگاه E3 2018 در لس آنجلس نصب شدند

پوسترهای بزرگ بازی Fallout 76 در لس آنجلس، محل برگزاری رویداد E3، نصب شده است و به نظر می‌رسد که کمپانی بتسدا برای این بازی در E3 2018 برنامه‌ای ویژه دارد.

کمتر از یک هفته به مهم‌ترین رویداد صنعت گیم در سال جاری، E3 2018، باقی مانده و سازندگان مختلف مشغول تبلیغ کردن پیرامون بازی‌های خود هستند. یکی از انواع روش‌های انجام تبلیغات، تبلیغات محیطی است که در آن عکس‌ها و پوسترهایی مختلف و جذابی روی ساختمان‌ها و بناهای مختلف و بزرگ (که اکثرا هم نزدیک به محل برگزاری همایش هستند) نصب می‌کنند تا تمامی شرکت‌کنندگان آن‌ها را ببینند و توجه‌شان جلب شود.

امروز و درجریان جدیدترین اخبار بازی دریافتیم که کمپانی Bethesda، سازنده‌ی بازی Fallout 76، تبلیغات مربوط به این بازی را نصب کرده‌‌ است. این تبلیغ بزرگ (یا به عبارتی دیگر، دیوارنما) در سه بخش مختلف و روی سه ساختمان مجزا از هتل Figueroa که در مرکز شهر لس آنجلس قرار دارد و به محل برگزاری همایش بسیار نزدیک است، نصب شده است. هتل Figueroa با توجه به نزدیک بودن به محل برگزاری همایش و ابعاد خوبی که ساختمان‌هایش دارند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نصب تبلیغات‌های بزرگ بازی‌های ویدئویی است. در ادامه باهم تصویر منتشر شده از این «دیوارنما» عظیم را تماشا می‌کنیم.

Fallout 76

در این تصویر، کاراکتر محبوب Vault Boy را می‌بینیم که با همان چهره‌ی خاص همیشگی‌اش، از محلی که به نظر می‌رسد والت شماره ۷۶ باشد، خارج شده و به سمت محلی نامعلوم مشغول قدم زدن است و نمی‌داند که چه خطرات و ماجراهای وحشتناکی انتظارش را می‌کشند!

بازی فال اوت 76 اخیرا معرفی شده است و برای اینکه با این بازی آشنا شوید، می‌توانید مقاله «Fallout 76: والت شماره ۷۶ کجاست و چه انتظاری باید از این بازی داشته باشیم» را بخوانید. این بازی قرار است به صورت کامل در همایش کمپانی بتسدا در E3 2018 معرفی شود. برای اینکه مروری بر بازی‌هایی که احتمالا در این همایش رونمایی شود داشته باشید، خواندن مقاله «چه انتظاراتی از کنفرانس بتسدا در E3 2018 داریم؟» را به شما توصیه می‌کنیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده