// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

ویدیو جدید Shadow of the Tomb Raider با محوریت نورپردازی بازی

آدری فلامند لاپوینت، طراح ارشد بازی Shadow of the Tomb Raider، در جریان یک ویدیو در مورد نورپردازی‌های بازی سخن گفته است.

بی‌شک بازی Shadow of the Tomb Raider، یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که دوست داریم در نمایشگاه E3 2018، شاهد یک نمایش جذاب از این بازی باشیم. با این حال، باتوجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو ایداس مونترال (Eidos Montreal) و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر بازی Shadow of the Tomb Raider، ویدیویی جدید از این بازی را منتشر کرده‌اند که در جریان این ویدیو شاهد صحبت‌های آدری فلامند لاپوینت، طراح ارشد بازی Shadow of the Tomb Raider، هستیم.

در جریان ویدیو منتشر شده، لاپوینت به این مورد اشاره می‌کند که رنگ‌بندی‌ها، کنتراست و محل قرار گیری نورپردازی‌ها در بازی Shadow of the Tomb Raider به‌نحوی است که بازیکن، به‌خوبی حس و حال لارا کرافت در بازی را خواهد فهمید. برای مثال به‌واسطه نورپردازی‌های بازی می‌توان نشان داد که آیا صحنه مورد نظر، مربوط به حال است یا یک رویداد در گذشته را روایت می‌کند.

درادامه به این مورد اشاره شد که از نورپردازی‌ها می‌توان برای شکل دادن به محیط و فضاسازی‌های مختلف استفاده کرد و به‌ کاربر نشان دادن که در چه محیط‌هایی می‌تواند مخفی شود و چه محیط‌هایی برای مخفی شدن مناسب نیستند. همچنین گفته شد که بازی در بعضی از محیط‌ها، دارای نورپردازی‌های حجمی است که استفاده از آن در کنار مه، سبب شده است لارا کرافت بتواند دشمنان‌اش را به روش‌های مختلفی از پیش روی بردارد.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تابستان برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. همچنین می‌توانید ویدیو مورد نظر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

از دیگر اخبار حول بازی Shadow of the Tomb Raider می‌توان به همکاری اسکوئر انیکس و کمپانی انویدیا برای توسعه نسخه PC بازی اشاره کرد.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده