// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

همکاری اسکوئر انیکس با انویدیا در ساخت نسخه پی سی Shadow of the Tomb Raider

استودیوی اسکوئر انیکس از همکاری با انویدیا در ساخت نسخه پی‌سی بازی Shadow of Tomb Raider خبر داد. با زومجی همراه باشید.

شرکت‌های اسکوئر انیکس (Square Enix) و انویدیا از همکاری دیگری با استودیوی Nixxes Software در راستای توسعه نسخه پی سی بازی Shadow of the Tomb Raider خبر دادند. بر اساس گفته‌های ناشر این بازی، شرکت انویدیا با در اختیار گذاشتن متخصصان بخش بازی‌سازی و کامپیوتری خود، قصد دارد تا نسخه کامپیوتر بازی Shadow of the Tomb Raider را به یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین بازی‌های پلتفرم پی‌سی تبدیل کند. با تشکر از این مشارکت، استودیوی Nixxes Software قصد دارد برای گیمرهایی که از سری ۱۰ کارت گرافیک‌های GeForce GTX استفاده می‌کنند، بهترین عملکرد ممکن را ارائه کند.

این همکاری، ادامه روند مشارکت اسکوئر انیکس و انویدیا در ساخت بازی است که از نمونه‌های قبلی آن، می‌توان به بازی‌های فوق‌العاده Tomb Raider: Definitive Edition ،Rise of the Tomb Raider و Deus Ex: Mankind Divided اشاره کرد.

بازی Shadow of the Tomb Raider دنباله‌ای بر نسخه Rise of the Tomb Raider است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. این بازی، باری دیگر بازیکنان را در نقش لارا کرافت قرار می‌دهد و در آن، بازیکنان باید از میان یک جنگل مرگبار عبور کنند، مقبره‌های ترسناک و پرخطر را کشف کنند و با تلاشی بی‌وقفه در زمان اندکی که لارا در اختیار دارد، دنیا را از یک واقعه آخر الزمانی مایایی نجات دهند.

در دیگر اخبار منتشر شده از این بازی، استودیوی اسکوئر انیکس اخیرا علاوه بر رونمایی از تریلر سینمایی بازی، تصاویر جدیدی از ماجراجویی حماسی بعدی لارا کرافت را به همراه جزئیات نسخه‌های مختلف بازی و همچنین سیزن پس آن منتشر کرده است که می‌توانید تمامی آن‌ها را در سایت زومجی مطالعه کنید.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست و سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. نظر خود را راجع به این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده